Informativni internet portal Rume | www.grad-ruma.net

Nelegitimnost vlasti u Rumi

komentara 

 
+4 #17 sale 11-05-2012 10:33
Citiranje socijala:
Pogledajte malo u zadnjih 10 godina politiku vlasti i nacine organizovanja i ulaganja. Ulaze se samo u stvari koje ne mogu da naprave novac, bitni su i putevi i skole i domovi kulture ali ono sto pravi novac je njiva i fabrika, ali ocigledno da vlasti koja radi za strani interes nije u cilju da rade fabrike i da se ljudi zaposljavaju nego da se spremi teren za dolazak stranaca koji ce kupiti ovu osiromasenu i propalu zemlju za sitne pare. Ja mislim da ce se vecina sloziti da u Srbiji ne trebaju spektakularne promene nego samo svako da snosi odgovornost za svoje postupke a ne da se krade na hvatove i onda pojeo vuk magarca idemo dalje. Zato DS smenjuje sudije kao nepodobne, ljudi dobijaju otkaze a na njihova mesta se dovlace ljudi sa drugog kraja Srbije kojima se placa smestaj, putni troskovi i dodatak za odvojeni zivot jer su eto oni podobniji od nasih lokalnih sudija, rasipanje i arcenje drzavnih para na sve strane! Nasi ministri imaju najveci i najluksuzniji vozni park na svetu, veci i jaci od Svedske i Svajcarske vlade, cemu to sve? Jednostavno ti ljudi su ovde sa zadatkom da nas uniste i ubiju finansijski i mentalno da spreme teren za neke Evropske ili Americke koloniste koji ce samo da dodju i uzivaju dok mi robujemo za njih! I jos jedna stvar, neko komentarise Tito je krao, nije on krao samo je uzivao za zivota sve moguce drzavnicke privilegije a nista nije odneo u grob i ostavio deci, unucima i zeni, svi automobili, rezidencije i ostale gluposti su prodate od strane Slobe ili demokrata, tako da nemojte padati na bajke kriv je Tito i kriv je Sloba! Ako su krivi nisu vise zivi a mi smo pod ovim demokratama propisali mamino mleko i propistali od muke i bede dok su oni sve deblji i bogatiji! Pogledajte samo sta imaju neki predsednici opstina koji kapital su navukli za vreme mandata, i Tito i Sloba za zivota nisu toliko stigli da prisvoje!

krivi smo mi, i za tita i za slobu i za ove sada i dok nam to ne dođe iz dupeta u glavu neće nam biti bolje. dokle god nam je neko drugi kriv, dok za svoje neuspehe optužujemo druge, sve u strahu da će nas ''neko kupiti i porobiti'' nema ovde bokjitka. u činu kupoprodaje postoje i kupci i prodavci, nikad se nije prodalo ono što nije na prodaju, a kad zalepiš cenu na svoje dupe, nemaš prava da se posle žališ što te neko...
 
 
+7 #16 socijala 11-05-2012 08:24
Pogledajte malo u zadnjih 10 godina politiku vlasti i nacine organizovanja i ulaganja. Ulaze se samo u stvari koje ne mogu da naprave novac, bitni su i putevi i skole i domovi kulture ali ono sto pravi novac je njiva i fabrika, ali ocigledno da vlasti koja radi za strani interes nije u cilju da rade fabrike i da se ljudi zaposljavaju nego da se spremi teren za dolazak stranaca koji ce kupiti ovu osiromasenu i propalu zemlju za sitne pare. Ja mislim da ce se vecina sloziti da u Srbiji ne trebaju spektakularne promene nego samo svako da snosi odgovornost za svoje postupke a ne da se krade na hvatove i onda pojeo vuk magarca idemo dalje. Zato DS smenjuje sudije kao nepodobne, ljudi dobijaju otkaze a na njihova mesta se dovlace ljudi sa drugog kraja Srbije kojima se placa smestaj, putni troskovi i dodatak za odvojeni zivot jer su eto oni podobniji od nasih lokalnih sudija, rasipanje i arcenje drzavnih para na sve strane! Nasi ministri imaju najveci i najluksuzniji vozni park na svetu, veci i jaci od Svedske i Svajcarske vlade, cemu to sve? Jednostavno ti ljudi su ovde sa zadatkom da nas uniste i ubiju finansijski i mentalno da spreme teren za neke Evropske ili Americke koloniste koji ce samo da dodju i uzivaju dok mi robujemo za njih! I jos jedna stvar, neko komentarise Tito je krao, nije on krao samo je uzivao za zivota sve moguce drzavnicke privilegije a nista nije odneo u grob i ostavio deci, unucima i zeni, svi automobili, rezidencije i ostale gluposti su prodate od strane Slobe ili demokrata, tako da nemojte padati na bajke kriv je Tito i kriv je Sloba! Ako su krivi nisu vise zivi a mi smo pod ovim demokratama propisali mamino mleko i propistali od muke i bede dok su oni sve deblji i bogatiji! Pogledajte samo sta imaju neki predsednici opstina koji kapital su navukli za vreme mandata, i Tito i Sloba za zivota nisu toliko stigli da prisvoje!
 
 
+1 #15 šaban 11-05-2012 06:52
Prvi puta nisam glasao, a glasao sam od onih prvih, devedesete.... nemam bre za koga... što bi rekao onaj dssssovac, džukele će nas dokusuriti.
 
 
+7 #14 zaguljeni sremac 10-05-2012 20:59
nemamo mi ni "d" od demokratije.suplji smo kao supalj zub. zato sam vec par puta rekao da nama treba drug "tito". onaj je krao al je i nama dao...ili da dodje neki svaba ili bilo ko pa da nas ukaisa.sami se reda nikad necemo nauciti!koliko dugo na ovim stranicama pokazujemo i dokazujemo kako nas bagra bilo koje boje krade i vara.bogate se na nasoj grbaci a mi sve siromasniji i jadniji...i sad ce opet da nas jasu 4.godine!kradu lazu i varaju a pred izbore ce opet sve na mesec dana da procveta. stara izreka kaze da "sremac" svuda ide u papucama al je izgleda doslo vreme da se obuju cipele i sto dalje iz ove zemlje.zao mi je sto ovo kazem al dok obicnom narodu ne dodje iz dupeta u glavu, prodje citav zivot u natezanju,raste zanju,kreditima i ostalim sranjima za obicno prezivljavanje...
 
 
+4 #13 Rumljanin 10-05-2012 14:59
Citiranje Maksimilijan:
vecinski kadar koji je predvodio to je bio sa fakultetom,ovim ili onim ali tako je,a i ta diploma ne garantuje nista,neko ce i sa 4 razreda osnovne skole biti bistriji od nekog sa fakultetom,vide no opuno puta u praksi.

Slažem se da diploma ne garantuje ništa, ali se ne slažem da su celu stvar tada vodili diplomirani stručnjaci (ili "stručnjaci", kako god). Stručnjaci su bili na čelu, ali glavna pokretačka snaga, odnosno mi koji smo ih birali i koji smo izgurali većinu priče, bili smo ili studenti ili čak srednjoškolci (s pravom glasa, razume se). Dobar deo nas, baš zbog fantastičnog načina na koji su oni koje smo doveli vodili ovu državu, od tog statusa nije dalje ni odmakao za sve ove godine. Napunili su nam glavu o promenljivosti vlasti, a kad smo ih doveli na vlast, zacementirali su se u fotelje i ne može ih više ni Bog otac smeniti, a tvoje razmišljanje u stilu "nek ostanu ovi kad već nema niko bolji" im samo ide u korist.
Citiranje Maksimilijan:
Vec smo raspravljali o izborima odnosno njihovm odrzavanju na "mesec" dana nerealno ,nemoguce.Dobro i da ih menjamo do besvesti ali za koga,jedne za druge,to je besmisleno,dokl e god se ne pojavi neko ko ce zaista biti vredan truda.

Dobro, ako tebi odgovara da te neko jebe u zdrav mozak celog života, nema problema, ali ja to neću da dozvoljavam. Hoću da ih menjam i nije mi bitno ko je na vlasti sve dok nije lopov i dok je meni dobro, a sad su na vlasti lopovi i nije dobro nikome osim njima, tako da ih treba menjati. Da li treba vratiti prethodnu garnituru - slažem se da ne treba, ali ako ne valja pod ovima, ajde da ih menjamo. Gore teško može da nam bude.
 
 
-1 #12 Maksimilijan 10-05-2012 14:47
Citiranje Rumljanin:
Nije poenta u PROMENI vlasti, nego u PROMENLJIVOSTI vlasti. To je ono za šta smo se zalagali pre 12 godina, ali nije dobro protumačeno, jer su nas vodili likovi sa jedva završenom srednjom školom koji to nisu mogli da shvate

Slazem se sa prvim delom recenice,dok se sa ovim oko skole ne bih slozio iz vise razloga,prvo vecinski kadar koji je predvodio to je bio sa fakultetom,ovim ili onim ali tako je,a i ta diploma ne garantuje nista,neko ce i sa 4 razreda osnovne skole biti bistriji od nekog sa fakultetom,vide no opuno puta u praksi.
Citiranje Rumljanin:
Dakle, ako ne valja, treba menjati do besvesti, dok se ne nađe neko ko valja, a ne da na vlasti držimo govna koja se na našoj grbači bogate, samo zato što ne vidimo nikoga boljeg. Treba da imamo pravo i moć da ih sve redom menjamo svakih mesec dana, ako ne valjaju, pa će onda nekome doći iz dupeta u glavu kako treba da se radi ili će se pojaviti neko ko će umeti da radi. Ali, dokle god se mi plašimo da smenimo jedne jer ne vidimo bolje (samo drugačije)

Vec smo raspravljali o izborima odnosno njihovm odrzavanju na "mesec" dana nerealno ,nemoguce.Dobro i da ih menjamo do besvesti ali za koga,jedne za druge,to je besmisleno,dokl e god se ne pojavi neko ko ce zaista biti vredan truda.
 
 
0 #11 demoKra 10-05-2012 12:37
Tako stvari stoje - nije ti ovo Amerika
Opet nije jasno nesto, decko lepo ti je rek'o
"Nije ti ovo Amerika" - mi repujemo belo
Ja clanke pisem cesto, vesto cimanje sa Zverkom
Ali ne k'o Carrie Bradshaw nego Skabo Maestro
Ona puna, brate, a meni srce celo
U njemu moj grad je i moje remek delo
Hoce da mi ih ukrade globalno selo
Sto svako osecanje ruzi nalepnicom s' cenom
Zasto Lokija bih menj'o Jamie Oliver-om
To je Dorcol, plati s' kesom za prepelice meso
Glavno otpor - scena losa, za maknuti sa ulica
Da nesmetano prosla bi horda punih guzica
Ministre, sutra radniku na budjav lebac
Mazes slobodnu ljubav u centru Kneza
Ne znam genocid ni nama sta ce vise deca
Na sve sto za njih treba dici ce stopu PDV-a
To bi lepo mog'o Ceda, u tu je udat mafiju
I prod'o bi za repa sve, pa i demografiju
Nikad nije dosta, ni kad vlada daje izbore
Za Hugo Boss-a da odlaze izbore
Srbija na bendzosima, a svrbi je pedu
Omamljenu svi po redu vole da je jebu
Slike bludnika sve vise k'o da ne plase se side
Ni sto lik pre njih je ostao bez kite.

Demokrate hoce da nas prevare
Kazu idu u evropu - lazu decu Srbije
Razne lopovcine svoju zemlju pokrale
Sve tretiraju k'o robu i prodaju za dolare.

Ovo je moj rep i moj grad
Ne dam vam moj rep i moj grad
Za mene, moj rep i moj grad
A vama kurac k'o do sad.

Srce zemlje su nam odneli pod nebom Bozijim
Ono sto je ostalo - izdajnici prodali
Borham Tadici, predsednik nam dragi
Lize dupe dusmanima koji su nas klali
A ko se nama izvinjav'o
Za kolone u "Oluji", Nasera i poklan narod
Srpske iskvarene verzije, ne postuju ni mrtve
Vazimo za koljace, a mi smo zrtve
A ti me pitas zasto necu u evropu
Jebao vas Amsterdam - duvam skank u bloku
Tu ne mogu da vidim kako peder gay-a prca
Nismo takvi, al' smo opet istrebljena vrsta
Stara vremena su se vratila zbog Dacica
Ako pises cirilicom znaci da si fasista
Nisam ni fasista, ni nacista
Samo Srbin, brate, rodoljub, nacionalista
Ali nisam tip patriote sto razbija izloge
Nego cuvam svoje pismo, brate, ljubim svoje ikone
Svaba i Englez rukom, a Srbin viljuskom - boc
Ginuli smo za obraz kad nisu znali sta je to
A palili smo svece za ubijenog Francuza
Da je Srbin poginuo sve bi boleo kurac
I posle mnogo price stvari stoje ovako
Ako draze ti je strano - idi i ostani tamo.

Demokrate hoce da nas prevare
Kazu idu u evropu - lazu decu Srbije
Razne lopovcine svoju zemlju pokrale
Sve tretiraju k'o robu i prodaju za dolare.

Jebem ti 'lebac kada zna i Zobla Felna
Koji slabo vesti gleda da u kurcu nam je zemlja
I ne mora iz bloka da bih znao - grad je sjeban
I ne treba mi skola da bih znao kol'ko dekram
Jebena stoka kojoj ne pamtim imena
Ali osetim, ortak, kad po jogurt - ti po 'leba
Zadjem za cosak odmah do supermarketa
Dzep izvrnem na trosak, a kusura nema.

Demokrate hoce da nas prevare
Kazu idu u evropu - lazu decu Srbije
Razne lopovcine svoju zemlju pokrale
Sve tretiraju k'o robu i prodaju za dolare.

Ovo je moj rep i moj grad
Ne dam vam moj rep i moj grad
Za mene, moj rep i moj grad
A vama kurac k'o do sad.
 
 
+9 #10 Rumljanin 10-05-2012 12:08
Citiranje Maksimilijan:
Znaci samo me zanima sta bi osim rotacije na vlasti bilo drugacije,ima li neko od vas koji se zalazu za promene konkretan i pre svega realan odgovor?

Nije poenta u PROMENI vlasti, nego u PROMENLJIVOSTI vlasti. To je ono za šta smo se zalagali pre 12 godina, ali nije dobro protumačeno, jer su nas vodili likovi sa jedva završenom srednjom školom koji to nisu mogli da shvate. Dakle, ako ne valja, treba menjati do besvesti, dok se ne nađe neko ko valja, a ne da na vlasti držimo govna koja se na našoj grbači bogate, samo zato što ne vidimo nikoga boljeg. Treba da imamo pravo i moć da ih sve redom menjamo svakih mesec dana, ako ne valjaju, pa će onda nekome doći iz dupeta u glavu kako treba da se radi ili će se pojaviti neko ko će umeti da radi. Ali, dokle god se mi plašimo da smenimo jedne jer ne vidimo bolje (samo drugačije), ti jedni će nas jahati dok nam guza ne eksplodira. Ništa mi nismo naučili od petog oktobra na ovamo.
 
 
+1 #9 Maksimilijan 10-05-2012 12:02
Citiranje vnaGo:
. Samo nam ostaje da se nadamo ujedinjenju manjine protiv vladajuce vecine i promeni rezima makar u ovom napacenom gradu!

Mozete li mi reci sta bi smo tacno dobili kada bi se manjina ujedinila i recimo preuzela vlast?Konkretno?Zaboravljamo da su vec bili na vlasti?A ne SNS nije isto sto je bio i SRS,isti su ljudi ali ideje su se promenile :lol: a DSS?nisu imali afere jel da,podseticu vas samo koliko je bilo pljuvanja oko afere "gradski trg" i tako dalje i tako redom.Znaci samo me zanima sta bi osim rotacije na vlasti bilo drugacije,ima li neko od vas koji se zalazu za promene konkretan i pre svega realan odgovor?
 
 
+10 #8 vnaGo 10-05-2012 11:27
Glasovi koje su zuti dobili najvise se oslanjaju na zaposlene u javnim preduzecima i njihove porodice, sps izradi romima licne karte par dana pred izbore pri tom ih dovuce ko zna odakle i prijavi na vasariste, a sve uz blagoslov romskih udruzenja u Rumi. I onda dodjemo u situaciju da neko za malo ulja i secera pred izbore odlucuje o sudbini svih stanovnika u Rumi! Samo nam ostaje da se nadamo ujedinjenju manjine protiv vladajuce vecine i promeni rezima makar u ovom napacenom gradu!
 
 
+4 #7 Rumljanin 10-05-2012 11:13
Citiranje Maksimilijan:
neizlazak na glasanje je demokratsko iznosenje svog stava,u prevodu onaj ko je mogao a nije izasao na biracko mesto rekao je "boli me..." znaci nije ga briga sta ce i kako ce biti

Nemanje stava nije stav, a ko kaže "boli me dupe za moj život i moju budućnost" treba da ide na posmatranje a ne na glasanje.
 
 
0 #6 Maksimilijan 10-05-2012 11:08
Zasto sad traziti opravdanje?i neizlazak na glasanje je demokratsko iznosenje svog stava,u prevodu onaj ko je mogao a nije izasao na biracko mesto rekao je "boli me..." znaci nije ga briga sta ce i kako ce biti,ko je zelo da odlucuje o svojoj sudbini izasao je,sve je regularno i legitimno,sad sto je neko organizovaniji i jaci to je vec druga prica
 
 
+3 #5 ntomic 10-05-2012 10:15
Citiranje Rumljanin:
Kako neko može da očekuje da država prosperira ako je određenom procentu biračkog tela potpuno svejedno ko će pobediti na izborima? U tom smislu, poništavanje listića je politički stav, dok je neizlaznost najobičnija apatija, a dokle god među nama ima mnogo takvih kojima je svejedno da li nas gaze ili nam cvetaju ruže, bolje nam sigurno ne može biti...


Upravo tako. Često se vratim na ovaj tekst: e-novine.com/.../...
 
 
0 #4 Rumljanin 10-05-2012 10:09
Citiranje ntomic:
Pa, to sam i napisao u uvodu članka:

"Neuvođenje glasanja kao obaveze u Srbiji, a ne kao prava, dovodi do činjenice da kako opštinama, tako i državom, upravljaju političke partije i njihovi predstavnici sa osvojenim malim procentom glasova u odnosu na ukupan broj stanovnika opštine, tj. države." Dakle, "kriv" je zakon. ;-)

To je potpuno tačno, ali nije tačno reći da svi koji nisu glasali za DS automatski ne žele DS na vlasti. Možda je neko od njihovih pristalica bio sprečen da izađe na izbore, a pouzdano znam da u Rumi postoji mnogo zaluđenih maloletnika koji bi itekako glasali za njih, samo da mogu. Na njihovu žalost, a na našu sreću ne mogu.

A za to da bi trebalo i u Srbiji uvesti zakonsku obavezi glasanja, kao u Grčkoj, potpuno se slažem. Kako neko može da očekuje da država prosperira ako je određenom procentu biračkog tela potpuno svejedno ko će pobediti na izborima? U tom smislu, poništavanje listića je politički stav, dok je neizlaznost najobičnija apatija, a dokle god među nama ima mnogo takvih kojima je svejedno da li nas gaze ili nam cvetaju ruže, bolje nam sigurno ne može biti...
 
 
+2 #3 ntomic 10-05-2012 09:52
Citiranje Rumljanin:
Računanje "procenta ljudi koji ne žele DS na vlasti" kao čisto sabiranje svih glasova za sve druge opcije, birača koji nisu izašli na izbore i stanovništva bez prava glasa, nema nikakve logike, bar ne u skladu sa važećim glasačkim sistemom u Srbiji.


Pa, to sam i napisao u uvodu članka:

"Neuvođenje glasanja kao obaveze u Srbiji, a ne kao prava, dovodi do činjenice da kako opštinama, tako i državom, upravljaju političke partije i njihovi predstavnici sa osvojenim malim procentom glasova u odnosu na ukupan broj stanovnika opštine, tj. države." Dakle, "kriv" je zakon. ;-)
 
 
+1 #2 Frakcijaš 10-05-2012 09:43
Citiranje Rumljanin:
1. Procenat izlaznosti se ne računa u odnosu na ukupan broj stanovnika, već u odnosu na broj glasača. Stanovništvo mlađe od 18 godina nema pravo glasa i ne računa se u procentu izlaznosti na glasanje. Tako da biračko telo opštine Ruma čini oko 48.000 glasača.

2. O "sudbini cele opštine" nisu odlučili samo oni koji su glasali za DS i SPS, već svi koji su izašli na izbore, nebitno za koga su glasali, čak i oni koji su poništili listić. Tako da je o sudbini opštine odlučilo oko 27.500 glasača.

3. Matematika: broj glasača koji su izašli na izbore čini oko 57,5% ukupnog biračkog tela, a ne manje od 20%.

4. Procenat glasača koji su birali DS računa se od procenta izašlih glasača, a ne od broja ukupnog stanovništva. Matematika (ispravna i legitimna), kaže da je to preko 25%.

5. Računanje "procenta ljudi koji ne žele DS na vlasti" kao čisto sabiranje svih glasova za sve druge opcije, birača koji nisu izašli na izbore i stanovništva bez prava glasa, nema nikakve logike, bar ne u skladu sa važećim glasačkim sistemom u Srbiji.

6. Suma sumarum, izlaznost na glasanje u Rumi iznosila je oko 57,5% i od tog broja oko 25% glasača je biralo DS. Zakonski, ovo je potpuno regularno.


Druge neregularnosti su verovatno postojale, ali je bar matematika jasna. Da ne bude zabune, ja sam prvi protiv žutih govana na vlasti, ali ovakve optužbe bez ikakvog logičkog i matematičkog pokrića su jednostavno van svake pameti.

Svaka čast na komentaru i posebno divljenje na strpljenju da se sve ovo otkuca. Sa komentarom se slažem 100%.
 
 
+4 #1 Rumljanin 10-05-2012 09:32
1. Procenat izlaznosti se ne računa u odnosu na ukupan broj stanovnika, već u odnosu na broj glasača. Stanovništvo mlađe od 18 godina nema pravo glasa i ne računa se u procentu izlaznosti na glasanje. Tako da biračko telo opštine Ruma čini oko 48.000 glasača.

2. O "sudbini cele opštine" nisu odlučili samo oni koji su glasali za DS i SPS, već svi koji su izašli na izbore, nebitno za koga su glasali, čak i oni koji su poništili listić. Tako da je o sudbini opštine odlučilo oko 27.500 glasača.

3. Matematika: broj glasača koji su izašli na izbore čini oko 57,5% ukupnog biračkog tela, a ne manje od 20%.

4. Procenat glasača koji su birali DS računa se od procenta izašlih glasača, a ne od broja ukupnog stanovništva. Matematika (ispravna i legitimna), kaže da je to preko 25%.

5. Računanje "procenta ljudi koji ne žele DS na vlasti" kao čisto sabiranje svih glasova za sve druge opcije, birača koji nisu izašli na izbore i stanovništva bez prava glasa, nema nikakve logike, bar ne u skladu sa važećim glasačkim sistemom u Srbiji.

6. Suma sumarum, izlaznost na glasanje u Rumi iznosila je oko 57,5% i od tog broja oko 25% glasača je biralo DS. Zakonski, ovo je potpuno regularno.


Druge neregularnosti su verovatno postojale, ali je bar matematika jasna. Da ne bude zabune, ja sam prvi protiv žutih govana na vlasti, ali ovakve optužbe bez ikakvog logičkog i matematičkog pokrića su jednostavno van svake pameti.
 

Dodaj komentar

NAPOMENA:
Komentari koji sadrže uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Informativnog internet portala Rume ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Informativnog internet portala Rume.

Sigurnosni kod
Osveži

IZDVAJAMO

• Šta krije ugovor o zakupu bivšeg SDK-a u Rumi?
-------------------------------------------------------------------------
• Pažnja, otpada fasada!
-------------------------------------------------------------------------
• Zašto se Rumljanke ne porađaju u rumskom porodilištu?
-------------------------------------------------------------------------
• Kuća Mileve Marić-Ajnštajn u Rumi - sramota svih nas
-------------------------------------------------------------------------
• Martinovićeva primanja iznad proseka
-------------------------------------------------------------------------
• Glasajte da Ruma dobije otvorenu teretanu

Postanite fan na Facebooku

Akcijske ponude supermarketa u Rumi
EXIT festival 2013

Preporuke prijatelja

Anketa

Imate li kredit u banci?

U BIOSKOPU
U bioskopu: Džek, ubica divova
DŽEK, UBICA DIVOVA
20h i 22:00h

Više o filmu

Pomozimo Bojani

Srbija za transplantaciju
Pomozimo Vladi Đorđeviću
Inicijativa za REKOM
Duseci

NOOR

Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine