Informativni internet portal Rume | www.grad-ruma.net

Nezvanični rezultati izbora u Rumi

  
  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#114 Maksimilijan » 15-05-2012 13:52

Citiranje Rumljanin:
Citiranje sale:
e to je ključno - ne znaju da obave tačno definisan i ne preterano komplikovan posao, a hteli bi da vrše vlast?

Ti što potpisuju su sirotinja raja kojima te 2-3 hiljade dinara život znače, ne bi oni da vrše vlast nego 'leba da pojedu. A ne znaju da obave jednostavan i tačno definisan posao zato što im glavešine ni ne objasne kako da rade ono što je zapravo posao kontrolora na izbornom mestu, nego im drve da zovu svakih pola sata da javljaju kolika je izlaznost, da smaraju po komšiluku telefonom da se izađe na izbore i da špijuniraju šta priča konkurencija. Od pedesetak ljudi koliko ima u jednoj izbornoj komisiji u Rumi, garantovano njih 45 nema pojma šta tamo zaista treba da radi, i jedva čeka da potpiše zapisnik da može da ide kući pevajući što će dobiti dnevnicu.

Eto upravo tako,a ako vec postavlju kontrolore onda neka ih nesto i nauce,koliko ja vidim svi su neuki i ubogi ,svi su primili jednu crvenu ili litru ulja...samo ovi pametni nisu nista uradli,bez obzira na moju politicku orijentaciju :zzz
0 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#113 Rumljanin » 15-05-2012 12:48

Citiranje sale:
e to je ključno - ne znaju da obave tačno definisan i ne preterano komplikovan posao, a hteli bi da vrše vlast?

Ti što potpisuju su sirotinja raja kojima te 2-3 hiljade dinara život znače, ne bi oni da vrše vlast nego 'leba da pojedu. A ne znaju da obave jednostavan i tačno definisan posao zato što im glavešine ni ne objasne kako da rade ono što je zapravo posao kontrolora na izbornom mestu, nego im drve da zovu svakih pola sata da javljaju kolika je izlaznost, da smaraju po komšiluku telefonom da se izađe na izbore i da špijuniraju šta priča konkurencija. Od pedesetak ljudi koliko ima u jednoj izbornoj komisiji u Rumi, garantovano njih 45 nema pojma šta tamo zaista treba da radi, i jedva čeka da potpiše zapisnik da može da ide kući pevajući što će dobiti dnevnicu.
+3 +−

Rumljanin

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#112 sale » 15-05-2012 12:40

Citiranje Branislav:
[quote name="Maksimilijan"][quote name="Branislav"]
Prvo: Potpisali su zapisnike zato sto ne znaju da rade posao za koji su bili zaduzeni.

e to je ključno - ne znaju da obave tačno definisan i ne preterano komplikovan posao, a hteli bi da vrše vlast?
druga stvar - što potpisuju kad ne znaju šta potpisuju?
0 +−

sale

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#111 Branislav » 15-05-2012 12:13

Citiranje Maksimilijan:
Citiranje Branislav:
Jaoooo, u Srbiji živimo...nemoj molim te da mi pišeš kako je sve bajno i pošteno. Procedure, zakoni, odluke...sve se to poštuje ovde, da, da...Ako ćemo da verujemo da se poštuje svaki zakon i procedura, zašto onda nisu svi izbori u Rumi ponisteni, jer nijedno biračko mesto nije došlo sa zapečaćenim materijalom, nijedna koverta nije imala pečat, a zapisnik potpisan i materijal stigao u opštinu...da zanemarimo sve ostalo, meni je samo to - zdravo, dovidjenja!

Daleko od toga da je sve posteno i po zakonu,al' da su izbori pokradeni nisu...a ako je sve bilo tako zasto ste vi dobri i posteni LDPovci potpisivali zapisnike i slozili se da je sve OK,pa bi ste sad da se malo ponisti jer ste ipak ipod 5,ne ide to tako,i Toma bi al' ne moze :lol:

Prvo: Potpisali su zapisnike zato sto ne znaju da rade posao za koji su bili zaduzeni.
Drugo: Ja govorim o najvecoj nepravilnosti, o materijalu koji je vec stigao u opstinu sa BM, za koji je tada zaduzen predsednik stalnog sastava koji ga je doneo i opstinska komisija.
Trece: Ponistio bih izbore na bilo kom birackom mestu, za bilo ciji prigovor, nevezano za stranku, ako se tako grubo krsi zakon! A ta varijanta- nekome cemo da gledamo kroz prste, a nekom necemo, kod mene ne radi posao, bez obzira na moju politicku orijentanciju...
+1 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#110 Frakcijaš » 15-05-2012 10:22

Citiranje peero:
Citiranje ntomic:
Citiranje peero:
Daj objavite rezultate za pokrajinski parlament!!


Prva vest u rubrici "Vojvodina": grad-ruma.net/.../...

Da si gledao, našao bi je... ;-)

Daj sve rumske kandidate sa brojem osvojenih glasova!

Божић Дејан 2695 9,81%
Боровић Ненад 7389 26,90%
Косановић Слободан 1126 4,10%
Маравић Рада 5694 20,73%
Мартиновић Александар 5195 18,91%
Академик проф. др Хаџи Милутин Стојковић 3486 12,69%
+1 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#109 Rumljanin » 15-05-2012 09:21

Citiranje Branislav:
zasto ih ne bi nastampali malo vise, da mogu da ih dele ubogim, nepismenim ljudima uz jednu crvenu. Eto!

Daleko bilo crvene, znam ljude koji bi svoj glas prodali i za jednu plavu...
0 +−

Rumljanin

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#108 Maksimilijan » 15-05-2012 08:04

Citiranje Branislav:
Jaoooo, u Srbiji živimo...nemoj molim te da mi pišeš kako je sve bajno i pošteno. Procedure, zakoni, odluke...sve se to poštuje ovde, da, da...Ako ćemo da verujemo da se poštuje svaki zakon i procedura, zašto onda nisu svi izbori u Rumi ponisteni, jer nijedno biračko mesto nije došlo sa zapečaćenim materijalom, nijedna koverta nije imala pečat, a zapisnik potpisan i materijal stigao u opštinu...da zanemarimo sve ostalo, meni je samo to - zdravo, dovidjenja!

Daleko od toga da je sve posteno i po zakonu,al' da su izbori pokradeni nisu...a ako je sve bilo tako zasto ste vi dobri i posteni LDPovci potpisivali zapisnike i slozili se da je sve OK,pa bi ste sad da se malo ponisti jer ste ipak ipod 5,ne ide to tako,i Toma bi al' ne moze :lol:
−2 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#107 Branislav » 15-05-2012 00:06

Citiranje Maksimilijan:
Citiranje Branislav:
Evo objasnicu ti ja, kad si vec tako neobavesten radio "na kutijama" ...prvo i osnovno, bas u toj recenici je covek verovatno mislio na nesto sasvim drugo tj. da su ljudima davali papirice na kojima im je pisalo koje brojeve da zaokruze, sto ne spada bas u domen kradje, ali ako podjemo od toga da je taj isti covek dobio za tu akciju hiljadu dindzi, onda je vec to kradja...a da je bilo takvih, bilo je sigurno...ja sam sreo jednu iz budjanovaca koja jos nije promenila rumsku adresu, pa je poslali ovamo, pa mi pokazala papiric i pitala gde treba da ide, a na njemu pored birackog mesta pisali i brojevi. A drugo: kazi mi samo ko u 21. veku nije mogao da odstampa iste takve listice za glasanje (mislim na lokalne) kada su bili na obicnom belom papiru, ili zasto ih ne bi nastampali malo vise, da mogu da ih dele ubogim, nepismenim ljudima uz jednu crvenu. Eto!

Sta ima veze sto su davali papirice,DS je cak i stampala letke na kojima je bilo ispisano za koga gradjani da glasaju,sve u bojama,lepo da se ne zabunis,jer to nesto protiv pravila?predizborna kampanja za to i sluzi,da te ubede,podsete...Ako nije promenila adresu i logicno je da treba da glasa tamo gde je prijavljena osim ako ranije nije podnela zahtev a ocigledno da nije.Sto se tice stampanja glasackih listica zna se ko to i kako radi,a price o obicnom papiru su glupost,usput na proslim izborima je nestao pecat kojim su isti overavani pa su dva dana pred izbore stampani novi i to u rumi naravno uz odobrenje nadleznih organa,raspitaj te se malo koja je bila procedura i nacin kontrole stampanja i odnosenja istih u OIK.Aa ko vec hocete da pricate o izbornom postenju ja cu vam spomenuti jedno selo iz nase opstine koje je blizu Sapca,pa raspitajte se malo u voljenoj vam stranci za to :cry: da ne bude da samo vlast krade,a rezultati uvek isti 1-2% gore dole,sad znam da nekom taj 1 znaci puno i da kako rekoste u jednom od predhodnih postova opravdanje je potrebno al' nije bas za sve kriv DS :lol:

Jaoooo, u Srbiji živimo...nemoj molim te da mi pišeš kako je sve bajno i pošteno. Procedure, zakoni, odluke...sve se to poštuje ovde, da, da...Ako ćemo da verujemo da se poštuje svaki zakon i procedura, zašto onda nisu svi izbori u Rumi ponisteni, jer nijedno biračko mesto nije došlo sa zapečaćenim materijalom, nijedna koverta nije imala pečat, a zapisnik potpisan i materijal stigao u opštinu...da zanemarimo sve ostalo, meni je samo to - zdravo, dovidjenja!
+3 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#106 peero » 13-05-2012 09:12

Citiranje ntomic:
Citiranje peero:
Daj objavite rezultate za pokrajinski parlament!!


Prva vest u rubrici "Vojvodina": grad-ruma.net/.../...

Da si gledao, našao bi je... ;-)

Daj sve rumske kandidate sa brojem osvojenih glasova!
+2 +−

peero

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

pokrajina

#105 ntomic » 13-05-2012 08:46

Citiranje peero:
Daj objavite rezultate za pokrajinski parlament!!


Prva vest u rubrici "Vojvodina": grad-ruma.net/.../...

Da si gledao, našao bi je... ;-)
+1 +−

ntomic

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Pokrajinska lista?

#104 peero » 13-05-2012 08:37

Daj objavite rezultate za pokrajinski parlament!!
+1 +−

peero

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#103 Frakcijaš » 12-05-2012 18:56

Rezultati 2008:
DS - 9462
SPS - 1379
SRS - 1786
SNS - 3849
DSS - 2858

rezultati 2012:
DS - 7013 glasova
DSS - 2557 glasova
SRS - 3574 glasova
SPS-PUPS - 3394 glasova
SNS - 5441 glasova

Malo matematike i nije teško videti gde su otišli glasači SNS-a na koje su oni računali.
−3 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#102 Maksimilijan » 12-05-2012 09:00

Citiranje Branislav:
Evo objasnicu ti ja, kad si vec tako neobavesten radio "na kutijama" ...prvo i osnovno, bas u toj recenici je covek verovatno mislio na nesto sasvim drugo tj. da su ljudima davali papirice na kojima im je pisalo koje brojeve da zaokruze, sto ne spada bas u domen kradje, ali ako podjemo od toga da je taj isti covek dobio za tu akciju hiljadu dindzi, onda je vec to kradja...a da je bilo takvih, bilo je sigurno...ja sam sreo jednu iz budjanovaca koja jos nije promenila rumsku adresu, pa je poslali ovamo, pa mi pokazala papiric i pitala gde treba da ide, a na njemu pored birackog mesta pisali i brojevi. A drugo: kazi mi samo ko u 21. veku nije mogao da odstampa iste takve listice za glasanje (mislim na lokalne) kada su bili na obicnom belom papiru, ili zasto ih ne bi nastampali malo vise, da mogu da ih dele ubogim, nepismenim ljudima uz jednu crvenu. Eto!

Sta ima veze sto su davali papirice,DS je cak i stampala letke na kojima je bilo ispisano za koga gradjani da glasaju,sve u bojama,lepo da se ne zabunis,jer to nesto protiv pravila?predizborna kampanja za to i sluzi,da te ubede,podsete...Ako nije promenila adresu i logicno je da treba da glasa tamo gde je prijavljena osim ako ranije nije podnela zahtev a ocigledno da nije.Sto se tice stampanja glasackih listica zna se ko to i kako radi,a price o obicnom papiru su glupost,usput na proslim izborima je nestao pecat kojim su isti overavani pa su dva dana pred izbore stampani novi i to u rumi naravno uz odobrenje nadleznih organa,raspitaj te se malo koja je bila procedura i nacin kontrole stampanja i odnosenja istih u OIK.Aa ko vec hocete da pricate o izbornom postenju ja cu vam spomenuti jedno selo iz nase opstine koje je blizu Sapca,pa raspitajte se malo u voljenoj vam stranci za to :cry: da ne bude da samo vlast krade,a rezultati uvek isti 1-2% gore dole,sad znam da nekom taj 1 znaci puno i da kako rekoste u jednom od predhodnih postova opravdanje je potrebno al' nije bas za sve kriv DS :lol:
−4 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#101 Branislav » 11-05-2012 21:03

Citiranje Maksimilijan:
Citiranje Zorans:
Pitanje ti je vrlo "inventivno". Pokusaj ponovo.

Hocu cim neko da konkretan odgovor.

Evo objasnicu ti ja, kad si vec tako neobavesten radio "na kutijama" ...prvo i osnovno, bas u toj recenici je covek verovatno mislio na nesto sasvim drugo tj. da su ljudima davali papirice na kojima im je pisalo koje brojeve da zaokruze, sto ne spada bas u domen kradje, ali ako podjemo od toga da je taj isti covek dobio za tu akciju hiljadu dindzi, onda je vec to kradja...a da je bilo takvih, bilo je sigurno...ja sam sreo jednu iz budjanovaca koja jos nije promenila rumsku adresu, pa je poslali ovamo, pa mi pokazala papiric i pitala gde treba da ide, a na njemu pored birackog mesta pisali i brojevi. A drugo: kazi mi samo ko u 21. veku nije mogao da odstampa iste takve listice za glasanje (mislim na lokalne) kada su bili na obicnom belom papiru, ili zasto ih ne bi nastampali malo vise, da mogu da ih dele ubogim, nepismenim ljudima uz jednu crvenu. Eto!
+6 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Sveti Gral

#100 Knedla » 11-05-2012 18:56

Citiranje ...:
Martinovicu ako se udruzis sa Kardasem i Borovicem to ce za nas glasace biti veliko razocarenje. Nemoj dozvoliti da se poistovecujes sa njima dvojicom.

Pa ovaj čovek nesumnjivo veruje da političare interesuje mišljenje glasača !! Iskreno, ja sam mislio da takvi više ne postoje ali eto živ čovek greši. Oni koji se bave politikom idu za parama moj prijatelju, kad stranka propadne osnivaju svoje grupe građana jer im je ispod nivoa da budu u nekoj drugoj stranci obični članovi. Kakva su vremena došla uskoro ću početi da glasam za stranke.
+5 +−

Knedla

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#99 румстердам » 11-05-2012 15:48

Мартиновић на нивоу Срема праву групу грађана, уништавајући потпуно СРС, а гледајући свој лични интерес, било је иницијативе да СРС; ДСС и ДС праве коалицију али им је Ивица јавио и главоње иѕ БГ да не смеју да се играју са животима и да господин 357 мора ући у коалицију, јер има ту још пара да се уѕме ѕа радна места и тендере и свашта нешто, ѕадужио човек малог Слобу, не може беѕ њега а и плаћа се водовод, ватрогасац, посао у школи...
+4 +−

румстердам

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#98 Maksimilijan » 11-05-2012 14:59

Citiranje Rumljanin:
Citiranje Maksimilijan:
konkretan odgovor.

Odgovor ti je sadržan u pitanju. Kontrolori kontrolišu jedni druge, umesto da kontrolišu glasanje i glasače, pa je tako jako lako moguće izvesti nekakvu prevaru. Ja sam, na primer, ušao na glasačko mesto noseći sa sobom fasciklu sa nekim poslovnim papirima i niko živ nije obratio pažnju na to. Tako sam lepo mogao nositi punu fasciklu zaokruženih glasačkih listića i sve ih ubaciti u kutije, jer opet niko nije obraćao pažnju na mene dok sam ubacivao listiće, budući da su kontrolori bili suviše zauzeti kontrolisanjem stranačkih suparnika, umesto da su kontrolisali regularnost izbora, za šta su umeli da uzmu dnevnice.

A glasacki listici se kupuju kao parking karte na trafici,pa jos samo da nas pretresaju na izborima...
−3 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Martinovic

#97 ... » 11-05-2012 13:55

Martinovicu ako se udruzis sa Kardasem i Borovicem to ce za nas glasace biti veliko razocarenje. Nemoj dozvoliti da se poistovecujes sa njima dvojicom. A ovi drugi mislim na DSS i SNS treba pismeno da te zamole da budes predsednik, predpostavljam da ti neces poklanjati sremsku zemlju kao ovaj zrika nazovi investitorima. grade pogone virtuelnim novcem a duzni su bogu i narodu.
+5 +−

...

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#96 Rumljanin » 11-05-2012 13:46

Citiranje Maksimilijan:
konkretan odgovor.

Odgovor ti je sadržan u pitanju. Kontrolori kontrolišu jedni druge, umesto da kontrolišu glasanje i glasače, pa je tako jako lako moguće izvesti nekakvu prevaru. Ja sam, na primer, ušao na glasačko mesto noseći sa sobom fasciklu sa nekim poslovnim papirima i niko živ nije obratio pažnju na to. Tako sam lepo mogao nositi punu fasciklu zaokruženih glasačkih listića i sve ih ubaciti u kutije, jer opet niko nije obraćao pažnju na mene dok sam ubacivao listiće, budući da su kontrolori bili suviše zauzeti kontrolisanjem stranačkih suparnika, umesto da su kontrolisali regularnost izbora, za šta su umeli da uzmu dnevnice.
+2 +−

Rumljanin

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#95 Maksimilijan » 11-05-2012 13:33

Citiranje Zorans:
Pitanje ti je vrlo "inventivno". Pokusaj ponovo.

Hocu cim neko da konkretan odgovor.
−2 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Pozdrav za internet tim DS

#94 Zorans » 11-05-2012 12:19

Citiranje Maksimilijan:
Citiranje zoran:
naravno da je ds pobedio kad su po selima kupili ljude i nagovarali ih da glasuju,znam njih par koji su mi pricali i nisam mogao da verujem.

Sta je tu neverovatno?svaka stranka ,prevozi,nagova ra ljude,obecava,u slovljava...
Citiranje zoran:
dobijali su papirice na ulici i okruzivali.sramota,zar se oavko pobedjuje na izborima.pa ovi su gori i od slobe,sloba je za ove demokrate bio ljudina.

Ovo sad vec spada u domen X files-a,ako nije problem da mi objasnite ,posto sam i sam nekda bio "na kutijama"pa me zanima kako neko moze da izmnese listic nekome da taj neko glasa negde drugde.kad su tu kontrolori iz svih stranaka koje se "takmice" i jedni druge kontrolisu?

Pitanje ti je vrlo "inventivno". Pokusaj ponovo.
+5 +−

Zorans

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#93 Maksimilijan » 11-05-2012 11:38

Citiranje zoran:
naravno da je ds pobedio kad su po selima kupili ljude i nagovarali ih da glasuju,znam njih par koji su mi pricali i nisam mogao da verujem.

Sta je tu neverovatno?svaka stranka ,prevozi,nagova ra ljude,obecava,u slovljava...
Citiranje zoran:
dobijali su papirice na ulici i okruzivali.sramota,zar se oavko pobedjuje na izborima.pa ovi su gori i od slobe,sloba je za ove demokrate bio ljudina.

Ovo sad vec spada u domen X files-a,ako nije problem da mi objasnite ,posto sam i sam nekda bio "na kutijama"pa me zanima kako neko moze da izmnese listic nekome da taj neko glasa negde drugde.kad su tu kontrolori iz svih stranaka koje se "takmice" i jedni druge kontrolisu?
−6 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#92 Informacija » 11-05-2012 11:07

Citiranje zoran:
naravno da je ds pobedio kad su po selima kupili ljude i nagovarali ih da glasuju,znam njih par koji su mi pricali i nisam mogao da verujem.dobijali su papirice na ulici i okruzivali.sramota,zar se oavko pobedjuje na izborima.pa ovi su gori i od slobe,sloba je za ove demokrate bio ljudina.
i da li ima iko informaciju ko ce da nam kroji sudbinu naredne 4 god u rumi?

DS, SPS i Radikali?!?!?!
+1 +−

Informacija

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#91 zoran » 11-05-2012 01:14

naravno da je ds pobedio kad su po selima kupili ljude i nagovarali ih da glasuju,znam njih par koji su mi pricali i nisam mogao da verujem.dobijali su papirice na ulici i okruzivali.sramota,zar se oavko pobedjuje na izborima.pa ovi su gori i od slobe,sloba je za ove demokrate bio ljudina.
i da li ima iko informaciju ko ce da nam kroji sudbinu naredne 4 god u rumi?
+8 +−

zoran

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

ljubav

#90 ntomic » 10-05-2012 09:03

Citiranje Knedla:
Ovi iz LDP kao u crtanom. Molim admina da otvori jednu stranu samo za LDP, pa da čitamo to štivo u nastavcima cele godine. Meni se dopada.
Zdravo


Bolje da otvorim stranicu "Ljubav građana prema Boroviću i Kardašu" na kojoj će biti ispisani svi napisani komentari u vezi sa ovom dvojicom u protekle četiri godine. Mada, Rumljani su rekli na izborima šta misle o njima, tako da bi to bilo možda i preterano sad. :lol: Sačekaćemo malo. ;-)
+2 +−

ntomic

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#89 Maksimilijan » 10-05-2012 07:38

Citiranje Branislav:
Tako je, treba naci opravdanje zasto si se vratio u maticu. I to sto ce matica sa radikalima da pravi vlast...i to podrzavas, je l' da? Ja, na primer, u matici nikad nisam bio. Knedlo, za tebe cemo i uz sipku da igramo ako zelis. :)

meni opravdanja nisu potrebna jer odavno nemam kome da se pravdam,ja se nisam vratio nigde jer nigde nisam ni odlazio,neki drugari jesu i kao sto rekoh ja ih potpuno razumem,jer u cemu je pobogu razlika?opet ce sa DSom,a smetaju mi radikali naravo i eto docekao sam da ih nema u r.parlamentu,ali smeta mi i sto su zaboravili ko je SPS i to ne samo DS nego i LDP koji je i u proslom krugu u nekim mestima ulazio u koaliciju sa njima,negde ih podrzavao a kako vidim i sad ce u vladu,gde je tu opravdanje?gde je tu stav i program LDPa???ja na sipku necu,nekako mi :-x
−4 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

NOVI

#88 Krug » 10-05-2012 02:04

У Војводини ће 20. маја бити одржан други изборни круг за избор покрајинских посланика по већинском изборном систему јер ниједан од кандидата на протеклим изборима 6. маја није добио подршку већине гласача у својој изборној јединици.

Инђија: Ружа Авалић (СПС) и Данило Вишњевац (ДС)
Ириг: Илија Ћосић (ДС) и Бранка Соломоновић (СНС)
Пећинци: Живко Бата Марковић (ДС) и Ђорђе Арсенијевић (СНС)
Рума: Ненад Боровић (ДС) и Рада Маравић (СНС)
Сремска Митровица: Живко Врцељ (СНС) и Горан Ивић (ДС)
Стара Пазова: Милан Беара (СНС) и Душан Инђић (ДС)
Шид: Богдан Травица (ДС) и Никола Васић (СНС).
0 +−

Krug

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#87 Branislav » 10-05-2012 00:13

Citiranje Maksimilijan:
Citiranje Branislav:
Najpametniji sam izgleda,

jesi jesi 102%

Citiranje Branislav:
Ali dobro, udomili ste se svi vi vec na listi DS-a

Pa koliko me pamcenje sluzi LDP je i nastao iz DSa,sad ce ponovo da se slize sa DSom tako da ja ne vidim nista lose u tome sto su se neki clanovi vratili u "maticu" prirodno je kad ih je LDP izneverio,nece valjda u naprednjake...

Tako je, treba naci opravdanje zasto si se vratio u maticu. I to sto ce matica sa radikalima da pravi vlast...i to podrzavas, je l' da? Ja, na primer, u matici nikad nisam bio. Knedlo, za tebe cemo i uz sipku da igramo ako zelis. :)
+1 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#86 Maksimilijan » 09-05-2012 23:33

Citiranje Branislav:
Najpametniji sam izgleda,

jesi jesi 102%

Citiranje Branislav:
Ali dobro, udomili ste se svi vi vec na listi DS-a

Pa koliko me pamcenje sluzi LDP je i nastao iz DSa,sad ce ponovo da se slize sa DSom tako da ja ne vidim nista lose u tome sto su se neki clanovi vratili u "maticu" prirodno je kad ih je LDP izneverio,nece valjda u naprednjake...
−5 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Tom & Jerry

#85 Knedla » 09-05-2012 22:53

Ovi iz LDP kao u crtanom. Molim admina da otvori jednu stranu samo za LDP, pa da čitamo to štivo u nastavcima cele godine. Meni se dopada.
Zdravo
+3 +−

Knedla

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Dole Nenad Borović

#84 Gost » 09-05-2012 22:49

Poštovani građani i građanke grada Rume.Mogu samo da vam kažem da smo jebali ježa ako i dalje u opštini Ruma ostane na vlasti Nenad Borović.
Za vreme njegove vladavine lopurda,lažov i prevarant je mnogima načino zla pa samo možemo da molimo boga da neke stranke sastave koaliciju bez demokratcke stranke,jer ako i dalje Nenad ostane na vlasti ili nedaj bože postane predsednik opštine možemo u opštini Ruma do 2016 godine očekivati još veće zlo.
Nenade većina ljudi u opštini Ruma ne želi da ti rukovodiš sa tom opštinom i zato idi odatle.
+3 +−

Gost

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#83 Branislav » 09-05-2012 21:09

Citiranje Maksimilijan:
Apsolutno se slazem "druze" ja sam diletant i neznalica ali postavlja se pitanje sta si ti?
rekoh vec,sam se uclanio sam se aktivirao radi za sebe???zasto je onda clan stranke?
tu je od starta,preziveo prvu cistku koju je napravila centrala jer su clanovi odbora imali demoktratsko pravo da glasaju za podpredsednika stranke koje nije bilo isto kao misljenje poglavara,prezi veo drugu cistku jer se usprotivio budalastini,ana rhiji i primeni lazi i sile,sad je aktivan a nista ne zna,ne podrzava ni jedne ni druge a ni trece ,ne stavlja se ni na ciju stranu,a trenutni je clan i promoter gore pomenutih .Izvini "druze" da nisi ti is DSSa,tako mi delujes,neobave sten,neupucen,m alko kasnis a i najpametniji si medju nama diletantima i neznalicama. :sigh:

Najpametniji sam izgleda, jer medju svima vama iz raznih garnitura, nisam hteo da se trpam na pozicije, zavisim od kojekakvih ljudi cekajuci cistke, samo i jedino bio clan stranke ciji program podrzavam...zaboli me i za predsednika i za poTpredsednika i za clanove odbora...zbog vas svih takvih ova stranka je unistena i ovde i u drugim gradovima...pod tim "vas takvih" mislim i na vas iz Rume i na centralu u Beogradu i u bilo kom drugom gradu. Ali dobro, udomili ste se svi vi vec na listi DS-a, pa mogu i ja u vasim fantazijama da nista ne znam i da budem iz DSS-a. Pozdrav, druze :)
+1 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#82 Maksimilijan » 09-05-2012 20:05

Apsolutno se slazem "druze" ja sam diletant i neznalica ali postavlja se pitanje sta si ti?
rekoh vec,sam se uclanio sam se aktivirao radi za sebe???zasto je onda clan stranke?
tu je od starta,preziveo prvu cistku koju je napravila centrala jer su clanovi odbora imali demoktratsko pravo da glasaju za podpredsednika stranke koje nije bilo isto kao misljenje poglavara,prezi veo drugu cistku jer se usprotivio budalastini,ana rhiji i primeni lazi i sile,sad je aktivan a nista ne zna,ne podrzava ni jedne ni druge a ni trece ,ne stavlja se ni na ciju stranu,a trenutni je clan i promoter gore pomenutih .Izvini "druze" da nisi ti is DSSa,tako mi delujes,neobave sten,neupucen,m alko kasnis a i najpametniji si medju nama diletantima i neznalicama. :sigh:
−1 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#81 Frakcijaš » 09-05-2012 18:16

Citiranje Branislav:
.zasto pljuvati po meni ako me i ne znas, a ne znas ni koga podrzavam iz ove ili bilo koje druge garniture!

Juuuuuuu pa nije valjda tako. Ti pričaš o pljuvačini :lol:
Citiranje Branislav:
Vas dvojica lupate jako... .... stoga nemate pravo glasa.... ....za sta ste vi onda sposobni.... .... To sto ste vi iskompleksirani ... ... da je to sto radite tupavo...


:-x
0 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#80 Branislav » 09-05-2012 17:10

Citiranje Maksimilijan:
Citiranje Branislav:
hahahahahah da, da, zbog vas nismo prosli cenzus, jeste, da...i onda je mrmot zavio cokoladu!?!?! Da li je on oterao svoj mozak i da li je u dugovima, to ne znam, necu da ulazim u to, njegova stvar...ali znam da je vas oterao ili je bar tako ispalo, jbg, niste vi krivi sto ste diletantni!

Da li je mrmot zavio cokoladu ili nesto drugo ja ne znam ali znam da sad mozete da pocivate u miru naredne 4 godinice...a do tad ce od ove garniture ostati samo secanje...pozdrav od grupe diletanata ,grupi preokrenutih :-*

meni samo nije jasno ako imate problem sa ovom garniturom, zasto nas sve stavljate u isti kos...ima tu nas koji nemamo veze ni sa ovom, niti sa proslom garniturom...zasto pljuvati po meni ako me i ne znas, a ne znas ni koga podrzavam iz ove ili bilo koje druge garniture! Iz tog razloga si diletant i neznalica. Lep pozdrav, druze ;)
+5 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Rezultati

#79 Konačni » 09-05-2012 11:43

Изборне листе према броју гласова и мандатима:
Демократска странка - Борис Тадић :
број гласова 7025 (25,61%), број освојених мандата 14

Покренимо Руму - Томислав Николић (СНС-НС-БК-ЈС-ПС-СДПС):
број гласова 5443 (19,84%), број освојених мандата 11

Српска радикална странка - Др Александар Мартиновић:
број гласова 3616 (13,18%), број освојених мандата 7

Ивица Дачић - СПС - ПУПС:
број гласова 3421 (12,47%), број освојених мандата 6

Др Снежана Бојанић - Стојић - Демократска странка Србије:
број гласова 2556 (9,32%), број освојених мандата 5

Чедомир Јовановић - Преокрет, ЛДП, СПО, ГГ ПС, ГГ МР: број гласова 1346 (4,91%)
ГГ Фамилија предузимљивих грађана за препород Руме: број гласова 909 (3,31%)
Лига социјалдемократ а Војводине - Ненад Чанак: број гласова 898 (3,27%)
Уједињени региони Србије: број гласова 702 (2,56%)
Социјалдемократ ски савез: број гласова 237 (0,86%)

На изборе је изашло укупно 27435 бирача (57,56%). Број важећих гласачких листића је 26153, а неважећих 1265.
0 +−

Konačni

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#78 Maksimilijan » 09-05-2012 07:43

Citiranje Branislav:
hahahahahah da, da, zbog vas nismo prosli cenzus, jeste, da...i onda je mrmot zavio cokoladu!?!?! Da li je on oterao svoj mozak i da li je u dugovima, to ne znam, necu da ulazim u to, njegova stvar...ali znam da je vas oterao ili je bar tako ispalo, jbg, niste vi krivi sto ste diletantni!

Da li je mrmot zavio cokoladu ili nesto drugo ja ne znam ali znam da sad mozete da pocivate u miru naredne 4 godinice...a do tad ce od ove garniture ostati samo secanje...pozdrav od grupe diletanata ,grupi preokrenutih :-*
0 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

administratoru u pravu si

#77 pcelica » 09-05-2012 07:27

eto u drugi krug idu Borovic i Rada Marovic,a gospodin Martinovic je presao u zute,malo je otplakao i ode.Gotovo SRS-umrla.Amin.........
+4 +−

pcelica

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#76 Branislav » 08-05-2012 23:53

Citiranje Maksimilijan:
Citiranje Branislav:
Citiranje Maksimilijan:
Znaci krivi su paja i beli listici,a mi smo tupavi i iskompleksirani ...nemojte me samo vuci za jezik jako jer bih mogao poceti da se prisecam nekih drugih stvari...sto se tic skupljanja potpisa,i tu bi se dalo nesto kazati,zar ne?ili ste neobavesteni :lol: jos od frakcije?ili ste otisli iz LDPa i vikali da niste clan dok vas bivsi menadzer a sadasnji pok. kandidat nije reaktivirao a sve u cilju popunjavanja one fake skupstine.i sad ste vi neutralni i jel posteni,a mi smo smesni ;-)

nisam bio prisutan na skupstini, ni reaktiviran od bilo koga...sam sam se uclanio, sam sam se aktivirao, druze...radim za sebe, ne za druge, a vas je toliko povredilo sto vas je bivsi oterao, da vam je to jedina tema u zivotu. Bas zanimljivo. Izgleda da je i bolje sto su takvi oterani. Slobodno vi i o potpisima i o bilo cemu, sta god vam padne na um. Mene to ne vredja i ne zanima, nisam bio ukljucen.
ponavljam se: Nisam rekao da je Paja kriv, ali nepravilnost je nepravilnost, druze. Zbog takvih stvari se ponavljaju izbori, bili to listici za LDP ili neiskorisceni kao sto i jesu bili. Razumes ili da ti crtam?

Nacrtaj mi molim te posto nikako ne mogu da shvatim tvoju zivotnu pricu,bio si od pocetka a nisis,sam si dosao i sam otisao,aktivira s se po potrebi ,j..s LDP ti si slobodan strelac ,radis za sebe,nisi bio na skupstini a sve znas,a nas niko nije oterao ,bivsi je oterao samo svoj mozak,a ostalo ce da mu otera neko drugi jer kako se prica malko se prezaduzio a nema potporu,obecava o je ljudima svasta a sad moze da im da nista,eventualn o tih 150 listica ako su ostali :oops: ,sve u svemu necemo vise trositi energiju ,kao sto vec rekoh borili ste se za 5% a mi protiv toga,evidentno je ko je uspeo,imate sad 4 godine da se pregrupisete pa se vidimo,ista meta isto odstojanje mi napadamo vas uspeh a vi ga odbranite ako mozete...

hahahahahah da, da, zbog vas nismo prosli cenzus, jeste, da...i onda je mrmot zavio cokoladu!?!?! Da li je on oterao svoj mozak i da li je u dugovima, to ne znam, necu da ulazim u to, njegova stvar...ali znam da je vas oterao ili je bar tako ispalo, jbg, niste vi krivi sto ste diletantni!
+1 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#75 Maksimilijan » 08-05-2012 23:47

Citiranje Branislav:
Citiranje Maksimilijan:
Znaci krivi su paja i beli listici,a mi smo tupavi i iskompleksirani ...nemojte me samo vuci za jezik jako jer bih mogao poceti da se prisecam nekih drugih stvari...sto se tic skupljanja potpisa,i tu bi se dalo nesto kazati,zar ne?ili ste neobavesteni :lol: jos od frakcije?ili ste otisli iz LDPa i vikali da niste clan dok vas bivsi menadzer a sadasnji pok. kandidat nije reaktivirao a sve u cilju popunjavanja one fake skupstine.i sad ste vi neutralni i jel posteni,a mi smo smesni ;-)

nisam bio prisutan na skupstini, ni reaktiviran od bilo koga...sam sam se uclanio, sam sam se aktivirao, druze...radim za sebe, ne za druge, a vas je toliko povredilo sto vas je bivsi oterao, da vam je to jedina tema u zivotu. Bas zanimljivo. Izgleda da je i bolje sto su takvi oterani. Slobodno vi i o potpisima i o bilo cemu, sta god vam padne na um. Mene to ne vredja i ne zanima, nisam bio ukljucen.
ponavljam se: Nisam rekao da je Paja kriv, ali nepravilnost je nepravilnost, druze. Zbog takvih stvari se ponavljaju izbori, bili to listici za LDP ili neiskorisceni kao sto i jesu bili. Razumes ili da ti crtam?

Nacrtaj mi molim te posto nikako ne mogu da shvatim tvoju zivotnu pricu,bio si od pocetka a nisis,sam si dosao i sam otisao,aktivira s se po potrebi ,j..s LDP ti si slobodan strelac ,radis za sebe,nisi bio na skupstini a sve znas,a nas niko nije oterao ,bivsi je oterao samo svoj mozak,a ostalo ce da mu otera neko drugi jer kako se prica malko se prezaduzio a nema potporu,obecava o je ljudima svasta a sad moze da im da nista,eventualn o tih 150 listica ako su ostali :oops: ,sve u svemu necemo vise trositi energiju ,kao sto vec rekoh borili ste se za 5% a mi protiv toga,evidentno je ko je uspeo,imate sad 4 godine da se pregrupisete pa se vidimo,ista meta isto odstojanje mi napadamo vas uspeh a vi ga odbranite ako mozete...
−3 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#74 Branislav » 08-05-2012 23:39

Citiranje Maksimilijan:
Znaci krivi su paja i beli listici,a mi smo tupavi i iskompleksirani ...nemojte me samo vuci za jezik jako jer bih mogao poceti da se prisecam nekih drugih stvari...sto se tic skupljanja potpisa,i tu bi se dalo nesto kazati,zar ne?ili ste neobavesteni :lol: jos od frakcije?ili ste otisli iz LDPa i vikali da niste clan dok vas bivsi menadzer a sadasnji pok. kandidat nije reaktivirao a sve u cilju popunjavanja one fake skupstine.i sad ste vi neutralni i jel posteni,a mi smo smesni ;-)

nisam bio prisutan na skupstini, ni reaktiviran od bilo koga...sam sam se uclanio, sam sam se aktivirao, druze...radim za sebe, ne za druge, a vas je toliko povredilo sto vas je bivsi oterao, da vam je to jedina tema u zivotu. Bas zanimljivo. Izgleda da je i bolje sto su takvi oterani. Slobodno vi i o potpisima i o bilo cemu, sta god vam padne na um. Mene to ne vredja i ne zanima, nisam bio ukljucen.
ponavljam se: Nisam rekao da je Paja kriv, ali nepravilnost je nepravilnost, druze. Zbog takvih stvari se ponavljaju izbori, bili to listici za LDP ili neiskorisceni kao sto i jesu bili. Razumes ili da ti crtam?
+3 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#73 Maksimilijan » 08-05-2012 23:26

Citiranje Branislav:
PS. Nisam rekao da je Paja kriv sto nismo presli cenzus, samo sam ukazao na neregularnost koju bi svaki normalan i posten covek i gradjanin primetio. :)
Stavite se u tu poziciju, pa mi recite da vi to ne biste smatrali za neregularnost - 150 listica.

Cekajte ,polako nisam razumeo jel to na tih 150 listica bio zaokruzen preokret ? :lol: :lol: :roll:
−5 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#72 Maksimilijan » 08-05-2012 23:20

Znaci krivi su paja i beli listici,a mi smo tupavi i iskompleksirani ...nemojte me samo vuci za jezik jako jer bih mogao poceti da se prisecam nekih drugih stvari...sto se tic skupljanja potpisa,i tu bi se dalo nesto kazati,zar ne?ili ste neobavesteni :lol: jos od frakcije?ili ste otisli iz LDPa i vikali da niste clan dok vas bivsi menadzer a sadasnji pok. kandidat nije reaktivirao a sve u cilju popunjavanja one fake skupstine.i sad ste vi neutralni i jel posteni,a mi smo smesni ;-)
−7 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#71 Frakcijaš » 08-05-2012 22:59

Citiranje Branislav:
Vas dvojica lupate jako... .... stoga nemate pravo glasa.... ....za sta ste vi onda sposobni.... .... To sto ste vi iskompleksirani ... ... da je to sto radite tupavo...

:lol: :lol: :lol: :lol:
−6 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#70 Branislav » 08-05-2012 22:55

PS. Nisam rekao da je Paja kriv sto nismo presli cenzus, samo sam ukazao na neregularnost koju bi svaki normalan i posten covek i gradjanin primetio. :)
Stavite se u tu poziciju, pa mi recite da vi to ne biste smatrali za neregularnost - 150 listica.
+5 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#69 Branislav » 08-05-2012 22:53

Vas dvojica lupate jako, imate rezultat, imate broj glasova...ako nije isti kao "vas" slobodno me obesite na spomeniku. Na "vasim" izborima nije bilo kampanje za bele glasove na netu kao sada, na nivou cele zemlje, stoga nemate pravo glasa. Vi ste, ljudi, za dve nedelje skupili 200 potpisa...eeeej, za sta ste vi onda sposobni. To sto ste vi iskompleksirani , pa niste umeli da se borite sa bivsim, sadasnjim, kojim god, to je vas problem. Ja ne branim nikog, samo komentarisem da je to sto radite tupavo! Za vasu informaciju, ja sam clan jos od frakcije, samo i iskljucivo ove stranke. Ako me nema medju tih vasih 18, onda niste dobro gledali. ;)
+5 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#68 Maksimilijan » 08-05-2012 22:42

Citiranje Branislav:
Sto se tice rezultata, nemam komentar...znam samo da su radikali podneli prigovor, pa su nasli na BM br. 5 da fali oko 150 neiskoriscenih listica, a posle pola sata, kada smo mi (LDP) brojali to isto mesto, pojavila se odjednom jos jedna koverta sa, gle cuda, taman toliko neiskoriscenih koliko fali. Mislim, to je velika koverta, tesko da ne moze da se primeti!!! A na to sve, gospodin sekretar Paja, hladnokrvno je odreagovao, kao da to nije nista strasno...eto vam demokratije!!
A sto se tice Frakcijasa i Maksimilijana, sto kaze admin, ni meni nije jasno da toliko pljujete po stranci u kojoj ste do juce bili. I ja kazem kada mi nesto smeta, ali ne ovako kao na pijaci, ali to je izgleda vas domet...da ste bili iole pametni ostali biste da se za nesto izborite, a ne da vas oteraju! Nisam ni iz ove garniture, ni iz vase prosle, iz one prve sam! Pozdrav!

Za vasu informaciju OO LDP Ruma je osnovalo 19 ljudi,a nije bilo Branislava medju njima tako da...nas domet se video a vas?i nije nas niko oterao,neki su otisli sami jer razmisljaju demokratski a ne kao gospodin diktator,a neki su i ostali ali su izigrani malo kasnije od gore pomenutog diktatora i preambicioznog studenta u pokusaju.kako ste igrali tako vam je i sada,odoste ispod cenzusa,sad imate 4 godine da dodjete do 4,7.Sto se tica nivoa,bivsi menadzer a sadasnji kandidat za pokrajinskog odbornika vam je "na nivou" sto bi rekao deda Zika,isto kao i sadasnji menadzer,isto kao i onaj SPSovac koga je bivsi menadzer na nivou gurao do besvesti,isti ocigledno nije birao sredstva da udje u SO,kad nije proslo kod LDP daj SPS.I ne pljujemo mi po stranci nego po ljudima(ako se taj izraz moze upotrebiti)koji su zarad licnih interesa i hirova spremni na sve,jel da sad je Paja kriv sto ste ostali ispod cenzusa,gospodo ukoliko niste znali,a jeste samo se pravite malo naivni,imali ste mnogo jacu kampanju da odete ispod cenzusa nego sto je ona koju ste vodili da odete preko cenzusa.Sto se i vidi jel.Da se jos jednom vratimo na domet...Vas domet je ispod 5 % i potrudicemo se da tako i ostane bar sto se nase voljene Rume tice.
−4 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#67 Frakcijaš » 08-05-2012 22:16

Citiranje Branislav:
Sto se tice rezultata, nemam komentar...znam samo da su radikali podneli prigovor, pa su nasli na BM br. 5 da fali oko 150 neiskoriscenih listica, a posle pola sata, kada smo mi (LDP) brojali to isto mesto, pojavila se odjednom jos jedna koverta sa, gle cuda, taman toliko neiskoriscenih koliko fali. Mislim, to je velika koverta, tesko da ne moze da se primeti!!! A na to sve, gospodin sekretar Paja, hladnokrvno je odreagovao, kao da to nije nista strasno...eto vam demokratije!!
A sto se tice Frakcijasa i Maksimilijana, sto kaze admin, ni meni nije jasno da toliko pljujete po stranci u kojoj ste do juce bili. I ja kazem kada mi nesto smeta, ali ne ovako kao na pijaci, ali to je izgleda vas domet...da ste bili iole pametni ostali biste da se za nesto izborite, a ne da vas oteraju! Nisam ni iz ove garniture, ni iz vase prosle, iz one prve sam! Pozdrav!


Auuuuu, LDP ispod cenzusa zbog Gospodina sekretara !!!!! Ajde smislite nešto bolje. Nešto kao rasturen odbor, otišli ljudi koji su vukli kampanje, jadna organizacija itd.. Što se tiče pljuvanja po stranci objasnio sam u nekom od prethodih postova. Inače o nečijim dometima najbolje sude dela, u slučaju političkog angažovanja to su rezultati na izborima, pa prosudite sami.
−5 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#66 Branislav » 08-05-2012 20:12

Sto se tice rezultata, nemam komentar...znam samo da su radikali podneli prigovor, pa su nasli na BM br. 5 da fali oko 150 neiskoriscenih listica, a posle pola sata, kada smo mi (LDP) brojali to isto mesto, pojavila se odjednom jos jedna koverta sa, gle cuda, taman toliko neiskoriscenih koliko fali. Mislim, to je velika koverta, tesko da ne moze da se primeti!!! A na to sve, gospodin sekretar Paja, hladnokrvno je odreagovao, kao da to nije nista strasno...eto vam demokratije!!
A sto se tice Frakcijasa i Maksimilijana, sto kaze admin, ni meni nije jasno da toliko pljujete po stranci u kojoj ste do juce bili. I ja kazem kada mi nesto smeta, ali ne ovako kao na pijaci, ali to je izgleda vas domet...da ste bili iole pametni ostali biste da se za nesto izborite, a ne da vas oteraju! Nisam ni iz ove garniture, ni iz vase prosle, iz one prve sam! Pozdrav!
+10 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

dislocirani asskisser

#65 vasiona » 08-05-2012 12:11

Citiranje M.P.:
LAZ!!!


vidi, vršiš oralno čišćenje rektuma na pogrešnom mestu. prenesi svoj entuzijazam na pravo mesto ako želiš rezultate.
+6 +−

vasiona

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#64 M.P. » 08-05-2012 11:13

Citiranje Gost:
I dalje će mo jebati ježa ako Nenad Borović ostane na vlasti ili nedaj bože da postane predsednik opštine Ruma.To je teški lažov i prevarant koji ti medi i sladi a debelo spušta.

LAZ!!!
−9 +−

M.P.

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#63 M.P. » 08-05-2012 11:12

[quote name="Gost"]I dalje će mo jebati ježa ako Nenad Borović ostane na vlasti ili nedaj bože da postane predsednik opštine Ruma.To je teški lažov i prevarant koji ti medi i sladi a debelo spušta.[/quote
LAZ!!!
−9 +−

M.P.

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#62 M.P. » 08-05-2012 09:11

NAPRED NENADE BOROVICU!!!Uz tebe smo!!!
−11 +−

M.P.

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Tužno

#61 Knedla » 08-05-2012 08:43

Još da je i Božićeva GG izašla DS bi imao još 50 glasova više.
+3 +−

Knedla

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

bez nervoze

#60 ntomic » 08-05-2012 07:34

Citiranje Maksimilijan:
Zasto ste nervozni?nismo mi krivi za vas los izbor...Sto se tice produzene ruke Borovicu,podset ite me ako gresim na proslim izborma ste isli pod njihovim plastom i dobili opdbornika u SO Ruma,zar ne?


Što bih bio nervozan? Ko krivi sebe za bilo šta? Na prošlim izborima nisam bio aktivan u LSV-u.

Citiranje Mitar:
Zašto "nezvanuični rezultati?Koga to zanima ako imamo zvanične?Zašto ih kog đavola ne objavite pa da se njima bavimo?


Pošaljite mi link ka zvaničnim rezultatima, objavljujem ih odmah. Pošto ste neupućeni u rad Opštinske izborne komisije, to Vam, "do đavola", ne daje pravo da lupate gluposti.
+1 +−

ntomic

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#59 Maksimilijan » 07-05-2012 23:54

Citiranje ntomic:
Kao što većina, osim tebe u nizu neupućenih idiota kojem moram ovde da se "pravdam", zna, iz LSV-a smo izašli dan pre raspisivanja izbora da ne bismo bili desna ruka Boroviću. Napravili smo grupu građana "Moja Ruma" i pozvani smo od strane LDP-a i SPO-a da izađemo na izbore zajedno. Da li smo pogrešili ili ne, to znamo mi. Još ništa nije gotovo, a ako jeste, time ništa ne prestaje, već počinje naša predizborna kampanja za naredne izbore. Što se tiče @frakcijaša i @maksimilijana, ja ne mogu da shvatim ovoliku pljuvačinu po vašoj bivšoj stranci, a OK vam je što je Kardaš dobio duplo više nego na prošlim izborima i što su radikali dobili još više od SPS-a, a nisu prošli na republici. Jedan od vas je čak i na listi DS-a, koliko sam upućen. Lično, nadam se da ću dočekati 6. oktobar i videti leđa SPS-u, kao što smo juče videli leđa SRS-u. Ovi drugi su bar ostali dosledni sebi, dok su KRMAK IVICA i GRABOVAČKI DŽEJ 357 promenili odelo, ali ostali govna kakva su bila! Toliko od mene, za sada. Ljubim vas sve. :lol: :P

Zasto ste nervozni?nismo mi krivi za vas los izbor...Sto se tice produzene ruke Borovicu,podset ite me ako gresim na proslim izborma ste isli pod njihovim plastom i dobili opdbornika u SO Ruma,zar ne?Nije,nije gotovo ... :) kako kaze stara narodna pesma,sve je gotovo i sve se zna,samo jos da vi to shvatite.Mi smo se ovaj put borili da lokalni LDP ode tamo gde je i zasluzio ,ispod 5 % i sigurno smo doprineli tome,a sto se tice SRSa i SPSa ,nikad u zivotu za njih glasao nisam,i zasto da se bavim njihovim uspehom?
Ljubim i ja vas :lol:
−3 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

"NEZVANIČNI REZULTATI"

#58 Mitar » 07-05-2012 23:37

Zašto "nezvanuični rezultati?Koga to zanima ako imamo zvanične?Zašto ih kog đavola ne objavite pa da se njima bavimo?
0 +−

Mitar

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#57 Frakcijaš » 07-05-2012 22:43

Zaboravih da ti odgovorim na ovo
Citiraj:
Ono što meni nije jasno je kako ste svi vi, tolika gomila, dopustili da vam jedan čovek (Negovanović) otera sve članove?

Nije uopšte reč o gomili nego o 9-10 ljudi i nije on nikoga oterao sami su otišli kad su videli o čemu se radi.
+1 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#56 Frakcijaš » 07-05-2012 22:39

Citiraj:
Ako je to Čeda odlučio, koja je poenta opšinskog odbora?

Nema nikakvu poentu niti se pitao o Negovanoviću bilo ko od članova.
Citiraj:
Koliko sam ja upoznat, Paja je i pre izbora 2008. bio izbor za sekretara opštine. Kako je on to mogao da bude? u DS-u nisu imali koga da stave na to mesto? A LDP bio suprotan tabor na izborima...

Ne bih da budem njegov advokat ali koliko ja znam on je prvo bio sekretar privremenog organa jer radio u opštini i nije bio naklonjen radikalima. I zamisli čuda čovek odlično radio svoj posao i nastavi da radi to bez obzira na stranačku pripadnost. Inače kada je izabran za sekretara LDP je učestvoao u lokalnom parlamentu, pa pitaj Kosanovića kako je bio član nekih odbora i koliko je para uzeo samo od toga ili kako je dobio da radi apoteku. Dragi Ntomiću mislim da nije ni mesto ni vreme da raspravljamo o ovako nečemu jer se verovatno slažemo 95% pogleda na lokalnu političku scenu. Što se mene tiče ova diskusija između nas je završena.
+1 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

uf...

#55 ntomic » 07-05-2012 22:02

Citiranje Frakcijaš:
Očigledno nisi dobro razumeo, ja sam razočaran jer mislim da su ostali "izdajnici i prodane duše " sigurno bi napravili bolji rezultat.


Ono što meni nije jasno je kako ste svi vi, tolika gomila, dopustili da vam jedan čovek (Negovanović) otera sve članove? Ako je to Čeda odlučio, koja je poenta opšinskog odbora? Da se razumemo, uopšte me ne interesuju unutrašnje stvari bilo koje stranke... Koliko sam ja upoznat, Paja je i pre izbora 2008. bio izbor za sekretara opštine. Kako je on to mogao da bude? u DS-u nisu imali koga da stave na to mesto? A LDP bio suprotan tabor na izborima...
+3 +−

ntomic

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#54 Frakcijaš » 07-05-2012 21:55

Citiranje ntomic:
Što se tiče @frakcijaša i @maksimilijana, ja ne mogu da shvatim ovoliku pljuvačinu po vašoj bivšoj stranci, a OK vam je što je Kardaš dobio duplo više nego na prošlim izborima i što su radikali dobili još više od SPS-a, a nisu prošli na republici. Jedan od vas je čak i na listi DS-a, koliko sam upućen.

Očigledno nisi dobro razumeo, ja sam razočaran jer mislim da su ostali "izdajnici i prodane duše " sigurno bi napravili bolji rezultat. Ovo o SPS i SRS ne bih komentarisao. Što se tiče učešća na listi DS-a video sam da su dvojica "izdajnika i prodanih duša " tamo na 35. i 40. mestu tako da su baš profitirali. I na kraju moram te razočarati nisam nisam ni jedan od te dvojice mada im ni najmanje ne zameram na tome.
−2 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#53 румстердам » 07-05-2012 21:52

договорена је давних дана коалиција, СРС, СПС И ДС, ДС је финансирао билдорде СРС да откину гласове СНСу, сада је од свега тога мени лично занимљива мисао политички активног човека ДС који ми је јуче рекао да су владали црвени не они због наводних муда у процепу и бла, бла,
БС каже, ко те јебо годинама јебаће те опет...
лично би им свима поразбијао лобање, због одузетих година, лоповлука, смешних кондуктера,јадн их ДС кадрова и на крају СРС ментола, који су од места за председника државе спали у овај јадни град...
+5 +−

румстердам

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#52 RUpa » 07-05-2012 21:42

Citiranje ntomic:
Lično, nadam se da ću dočekati 6. oktobar i videti leđa SPS-u, kao što smo juče videli leđa SRS-u. Ovi drugi su bar ostali dosledni sebi, dok su KRMAK IVICA i GRABOVAČKI DŽEJ 357 promenili odelo, ali ostali govna kakva su bila! Toliko od mene, za sada. Ljubim vas sve. :lol: :P


To Admine!!!!! Svaka cast na britkom i citkom odgovoru! Da najurimo crvena govna i Bog da vidi nasu opstinu!
+8 +−

RUpa

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

niste normalni

#51 ntomic » 07-05-2012 21:01

@pčelica: nisam član LDP-a, ne širi dezinformacije. Kao što većina, osim tebe u nizu neupućenih idiota kojem moram ovde da se "pravdam", zna, iz LSV-a smo izašli dan pre raspisivanja izbora da ne bismo bili desna ruka Boroviću. Napravili smo grupu građana "Moja Ruma" i pozvani smo od strane LDP-a i SPO-a da izađemo na izbore zajedno. Da li smo pogrešili ili ne, to znamo mi. Još ništa nije gotovo, a ako jeste, time ništa ne prestaje, već počinje naša predizborna kampanja za naredne izbore. Što se tiče @frakcijaša i @maksimilijana, ja ne mogu da shvatim ovoliku pljuvačinu po vašoj bivšoj stranci, a OK vam je što je Kardaš dobio duplo više nego na prošlim izborima i što su radikali dobili još više od SPS-a, a nisu prošli na republici. Jedan od vas je čak i na listi DS-a, koliko sam upućen. Lično, nadam se da ću dočekati 6. oktobar i videti leđa SPS-u, kao što smo juče videli leđa SRS-u. Ovi drugi su bar ostali dosledni sebi, dok su KRMAK IVICA i GRABOVAČKI DŽEJ 357 promenili odelo, ali ostali govna kakva su bila! Toliko od mene, za sada. Ljubim vas sve. :lol: :P
+11 +−

ntomic

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#50 MC » 07-05-2012 20:56

Citiranje Strasnooooooo:
БЕОГРАД – Функционерка Српске радикалне странке Вјерица Радета изјавила је данас
„Сада смо ванпарламентарн а странка а наши одборници у локалним парламентима моћи ће да формирају коалиције са свима, осим са напредњацима”, рекла је Радета Танјугу.

Mislim da g-đa Radeta nije ni kompetentna ni relevantna da bude toliko glasna.
−2 +−

MC

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

SRS i DS

#49 Strasnooooooo » 07-05-2012 20:07

БЕОГРАД – Функционерка Српске радикалне странке Вјерица Радета изјавила је данас
„Сада смо ванпарламентарн а странка а наши одборници у локалним парламентима моћи ће да формирају коалиције са свима, осим са напредњацима”, рекла је Радета Танјугу.
+1 +−

Strasnooooooo

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#48 Frakcijaš » 07-05-2012 19:59

Citiranje Maksimilijan:
Jaoooooooo LDP puk'o,bravo majstori bravo sampiNJoni,ja znam da za Isusa kazu da je bio stolar ali ovo je :cry: Super nadam se da ce centrala LDPa da razjuri ove laznjake i mrsomude,valjda im je konacno jasno da ovi prodavaci magle i u koaliciji sa jos troje ne mogu da dodju do 5 % znaci da su isli sami imali bi 2 %.ZNaci kampanja vrednih i prognanih je urodila plodom,hvala im!!!

Dragi kolega, nije lepo ovako ! Koja centrala ??? Sada će savet mudraca da objašnjava da su oni osvojili 49% ali ih zeznuo OIK i pomerio zarez za jedno mesto i eto belaja. Sad će da se skupe Gavra, Hadžajlić, Ljubo Simić, Čičurić i ostala ekipa koja im je ovo napravila da ih teše i da im objašanjava kako je ovih 4,9% veliki uspeh. Samo pitanje je da li će i sad biti ostavki i koga će Gavra za ručicu da vraća nazad ili to sad radi Hadžajlić? Sve u svemu rezultati iz 2008 i sad jasno govore ko je ko i ko je šta. Kako ide ono Negovovanoviću o " prelasku u četnike 1945 " ? Izgleda da je tu neko pobrkao četnike i partizane, jbg kad niko ne nosi ni petokrake ni kokarde pa se čovek lako zbuni.
P.S. Dragi Admine, šta ti je sve ovo trebalo? Znao si sa kim ulaziš u koaliciju.
−2 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Čestitka

#47 Knedla » 07-05-2012 19:17

Ovim putem želim da čestitam iznenađenju lokalnih izbora, Različku, uspešne izbore pesmom www.youtube.com/.../ . A nešto da dodam uz ovo ? Ma jok, ljudi smo.
−2 +−

Knedla

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#46 RUpa » 07-05-2012 17:31

Koliko sam cuo SRS ima zabranu za koaliciju na svim nivoima sa SNS, cak mi je drugar pricao da radikali imaju zabranu da se javljaju naprednjacima na ulici! Zamislite dokle ide taj fanatizam! Uglavnom nek frikombinuju samo zuti i crveni da odu iz uprave!
+4 +−

RUpa

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#45 Pera » 07-05-2012 16:10

Citiranje Jovan:
Sto kazu-do sada je bilo udvaranje (predizborna kampanja),a sada pocinje seks(vladavina) ! Drzim palceve Martinovicu!

Idi malo u odredjene kafice u Rumi, pa vidi ko s'kim sedi...
−3 +−

Pera

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Seks

#44 Jovan » 07-05-2012 16:02

Sto kazu-do sada je bilo udvaranje (predizborna kampanja),a sada pocinje seks(vladavina) ! Drzim palceve Martinovicu!
+1 +−

Jovan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#43 Maksimilijan » 07-05-2012 15:23

Citiranje Pera:
Cekaj malo. Matematika je veoma precizna nauka. Ko misli da se resi zuto-crvene koalicije, racuna ovako: 11+5+7=23. Sta ce im 25 ili 27 odbornickih mesta?


Jeste,samo da vidimo hoce li biti pocetnih 11,recimo na primer.
+1 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#42 Pera » 07-05-2012 15:17

Citiranje Maksimilijan:
Jaoooooooo LDP puk'o,bravo majstori bravo sampiNJoni,ja znam da za Isusa kazu da je bio stolar ali ovo je :cry: Super nadam se da ce centrala LDPa da razjuri ove laznjake i mrsomude,valjda im je konacno jasno da ovi prodavaci magle i u koaliciji sa jos troje ne mogu da dodju do 5 % znaci da su isli sami imali bi 2 %.ZNaci kampanja vrednih i prognanih je urodila plodom,hvala im!!!
Vidim racunate ko ce s kim u koaliciju,jeste li racunali da ce mozda neko iz recimo sns da pozuti u medjuvremenu?niste?hmmm,slaba vam matematika onda :lol: jer niste uzeli sve opcije u razmatranje ;-)

Cekaj malo. Matematika je veoma precizna nauka. Ko misli da se resi zuto-crvene koalicije, racuna ovako: 11+5+7=23. Sta ce im 25 ili 27 odbornickih mesta?
0 +−

Pera

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

da mi je neko rekao

#41 MC » 07-05-2012 15:16

pre par godina da ću glasati za SRS, bilo bi mi apsurdno i smešno. Juče to uradih bez problema, čak se i Jadranka našla među zaokruženima iako je to van moje laičke pameti, mislim na njenu kandidaturu. Ali, pošto prvi put pre par godina shvatih šta znači biti u Srbiji politički neutralan, kada je meni bliska osoba dobila otkaz, jer prilikom smene vlasti nije htela da uđe ni u jednu partiju, a posao obavljala uz sve komplimente, a nedavno to osetih i na svojim leđima, smatram da ne postoje veće oportuniste od vladajuće koalicije. Nadam se samo da SRS neće ući sa njima u koaliciju.
+8 +−

MC

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#40 Maksimilijan » 07-05-2012 15:13

Jaoooooooo LDP puk'o,bravo majstori bravo sampiNJoni,ja znam da za Isusa kazu da je bio stolar ali ovo je :cry: Super nadam se da ce centrala LDPa da razjuri ove laznjake i mrsomude,valjda im je konacno jasno da ovi prodavaci magle i u koaliciji sa jos troje ne mogu da dodju do 5 % znaci da su isli sami imali bi 2 %.ZNaci kampanja vrednih i prognanih je urodila plodom,hvala im!!!
Vidim racunate ko ce s kim u koaliciju,jeste li racunali da ce mozda neko iz recimo sns da pozuti u medjuvremenu?niste?hmmm,slaba vam matematika onda :lol: jer niste uzeli sve opcije u razmatranje ;-)
+1 +−

Maksimilijan

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Nenada van vlasti

#39 Gost » 07-05-2012 15:00

I dalje će mo jebati ježa ako Nenad Borović ostane na vlasti ili nedaj bože da postane predsednik opštine Ruma.To je teški lažov i prevarant koji ti medi i sladi a debelo spušta.
+11 +−

Gost

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#38 Frakcijaš » 07-05-2012 14:51

Citiranje Patriota:
Užas će se nastaviti ako demokratska strana u opštini Ruma ostane i dalje na vlasti i to udruženi sa raznim gamadima kao što su i oni.

Pa, gde ste ranije da nam kažete ko nije gamad a ne da ovako mladi i neiskusni glasamo za koje kakvu gamad. Sad ste se kasno setili jer kako kaže narodna mudrost "posle je.... nema kajanja". Ipak recite nam da znamo za drugi put.
Unapred zahvalan.
−4 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

na žalost...

#37 vasiona » 07-05-2012 14:49

Citiranje Branislav:
Iskreno se nadam koaliciji SNS DSS SRS, mislim da se ta sansa nece propustioti i da SRS ide na lokalu i sa SNS om! Glatko !

Sam da ne gledam zute , odvratni su ...dakle jedina stranka i vlast koja za vreme svog mandata nije nista uradila za RUMU , ama bas nista...Radikali su bar pravili trotoare........ Obecal su industrijsku zonu , 2000 radnih msta za Rumljane i NISTA .............IDETI nesposobniji ste od Radikala 100 puta!

...ali moram da se složim sa ovim komentarom.
+4 +−

vasiona

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

oterati zute

#36 Branislav » 07-05-2012 14:45

Iskreno se nadam koaliciji SNS DSS SRS, mislim da se ta sansa nece propustioti i da SRS ide na lokalu i sa SNS om! Glatko !

Sam da ne gledam zute , odvratni su ...dakle jedina stranka i vlast koja za vreme svog mandata nije nista uradila za RUMU , ama bas nista...Radikali su bar pravili trotoare........ Obecal su industrijsku zonu , 2000 radnih msta za Rumljane i NISTA .............IDETI nesposobniji ste od Radikala 100 puta!
+4 +−

Branislav

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#35 anoniman » 07-05-2012 14:45

ma komsa martinovic pobedjuje 100%,najaci je!! napred komso samo napred
+1 +−

anoniman

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

užas

#34 Patriota » 07-05-2012 14:31

Užas će se nastaviti ako demokratska strana u opštini Ruma ostane i dalje na vlasti i to udruženi sa raznim gamadima kao što su i oni.
+11 +−

Patriota

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#33 Pera » 07-05-2012 14:19

Citiranje Frakcijaš:
Citiranje Pera:
Citiranje Frakcijaš:
Citiranje Pera:
Citiranje Pera:
Citiranje Knedla:
DS+SPS može da bira SRS ili DSS, pitanje je samo da li će imati 25 ili 27 odbornika.

Sto je babi milo, to joj se i snilo...

Zamisli da ce Bojanicka ili Martinovic uci u koaliciju sa zuto-crvenima. Ja ne mogu

Ima sve da se trkaju ko će pre da uleti !

A sto bi, ako centrala(mislim na SRS)ne bude vise imala uticaja na njih?

E, to bolje da pitate Martinovića. Ko je gledao onu emisuju na sremskoj gde su svi bili gosti sve mu je jasno ;-)

Ma sve mi je jasno, ali ne vidim Martinovica i Borovica u pregovorima. Mozda i gresim 8)
−1 +−

Pera

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#32 Rumljanin » 07-05-2012 14:13

Citiranje Frakcijaš:
Ko je gledao onu emisuju na sremskoj gde su svi bili gosti sve mu je jasno ;-)

Trebalo je baciti bombu u studio dok se ta emisija snimala. Samo tako bi nam valjda svanulo.
+3 +−

Rumljanin

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#31 Frakcijaš » 07-05-2012 14:10

Citiranje Pera:
Citiranje Frakcijaš:
Citiranje Pera:
Citiranje Pera:
Citiranje Knedla:
DS+SPS može da bira SRS ili DSS, pitanje je samo da li će imati 25 ili 27 odbornika.

Sto je babi milo, to joj se i snilo...

Zamisli da ce Bojanicka ili Martinovic uci u koaliciju sa zuto-crvenima. Ja ne mogu

Ima sve da se trkaju ko će pre da uleti !

A sto bi, ako centrala(mislim na SRS)ne bude vise imala uticaja na njih?

E, to bolje da pitate Martinovića. Ko je gledao onu emisuju na sremskoj gde su svi bili gosti sve mu je jasno ;-)
+2 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#30 Pera » 07-05-2012 13:56

Citiranje Frakcijaš:
Citiranje Pera:
Citiranje Pera:
Citiranje Knedla:
DS+SPS može da bira SRS ili DSS, pitanje je samo da li će imati 25 ili 27 odbornika.

Sto je babi milo, to joj se i snilo...

Zamisli da ce Bojanicka ili Martinovic uci u koaliciju sa zuto-crvenima. Ja ne mogu

Ima sve da se trkaju ko će pre da uleti !

A sto bi, ako centrala(mislim na SRS)ne bude vise imala uticaja na njih?
−1 +−

Pera

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#29 Frakcijaš » 07-05-2012 13:43

Citiranje Pera:
Citiranje Pera:
Citiranje Knedla:
DS+SPS može da bira SRS ili DSS, pitanje je samo da li će imati 25 ili 27 odbornika.

Sto je babi milo, to joj se i snilo...

Zamisli da ce Bojanicka ili Martinovic uci u koaliciju sa zuto-crvenima. Ja ne mogu

Ima sve da se trkaju ko će pre da uleti !
0 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#28 Pera » 07-05-2012 13:36

Citiranje Pera:
Citiranje Knedla:
DS+SPS može da bira SRS ili DSS, pitanje je samo da li će imati 25 ili 27 odbornika.

Sto je babi milo, to joj se i snilo...

Zamisli da ce Bojanicka ili Martinovic uci u koaliciju sa zuto-crvenima. Ja ne mogu
+1 +−

Pera

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#27 Pera » 07-05-2012 13:34

Citiranje Knedla:
DS+SPS može da bira SRS ili DSS, pitanje je samo da li će imati 25 ili 27 odbornika.

Sto je babi milo, to joj se i snilo...
+3 +−

Pera

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Matematika

#26 Knedla » 07-05-2012 13:23

DS+SPS može da bira SRS ili DSS, pitanje je samo da li će imati 25 ili 27 odbornika.
−2 +−

Knedla

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Samo vadikalno

#25 Pera » 07-05-2012 13:16

SNS+DSS=16,+ 7 SRS koji prelaze u DSS= 23.
I cao zuto crveni!!!!
+1 +−

Pera

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#24 anoniman » 07-05-2012 12:40

Citiranje pcelica:
Postovani gospodine administratoru, mi svi jako dobro znamo da si ti clan LDP-a i da bi ti veoma voleo da ste presli cenzus na lokalu,ali na zalost niste,DS-14,SPS-PUPS-JS-6,DSS-5,SRS-7,SNS-11,toliko od mene,a u drugi krug za pokrajinu idu MARTINOVIC I BOROVIC,to su ti zvanicni rezultati..............

martinovicu komso samo napred,jes da ne volim radikale ali si najpametniji od svih zutih ovde u rumi!!! napred komso
+7 +−

anoniman

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#23 anoniman » 07-05-2012 12:37

Citiranje bob:
Citiranje ntomic:
Citiranje zutosmradovi:
Mislim da je san svih gradjana da zutima i crvenima vide ledja ali izgleda nista od toga :(


Da je san svih građana da se ovima vide leđa, rezultati bi bili drugačiji. Ovako, Rumljani ostaju verni tradiciji, kao i većina stanovnika Srbije, da ih i dalje jaši onaj koji ih je i do sada jahao, a to su Borović, Kardaš, Vuković i ostali ološ. Ne klonimo duhom, idemo dalje! :D

Zalosno je sto je tako ali tako jeste. Ako gledamo na nivou grada Rume, svi koji su u nekim partijskim kuloarima rade samo za licne interese. Onaj ce zaposliti sestru, brata...ovaj tetku, tecu...ako ne das neki evric nista od posla ili ako nisi clan stranke! Zalosno je to ali su se ljudi toliko navikli na takav sistem da mi je ljigavo sve. Stvarno je ova Srbija smesna zemlja. Muvanje i lov u mutnom na sve strane.Ovi iz DS-a jedni druge zovu da vide koga gde da zaposle, muka mi je od svih! Nikad nisam bio clan stranke, niti cu jer kad vidim kakva ekipa je tu sam bi se sebi zgadio i obesio o kvaku!
slazem se stobom u potpunosti,jel moze normalno da se zivi bez ovih stranaka i da se zaposli danas...nemoze naravno zato sto je sve politika,a politika je ku..a!!!!!
+3 +−

anoniman

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

nemas pojma

#22 pcelica » 07-05-2012 12:35

Postovani gospodine administratoru, mi svi jako dobro znamo da si ti clan LDP-a i da bi ti veoma voleo da ste presli cenzus na lokalu,ali na zalost niste,DS-14,SPS-PUPS-JS-6,DSS-5,SRS-7,SNS-11,toliko od mene,a u drugi krug za pokrajinu idu MARTINOVIC I BOROVIC,to su ti zvanicni rezultati..............
−1 +−

pcelica

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Sta reci?? Cccc!!!

#21 bob » 07-05-2012 12:09

Citiranje ntomic:
Citiranje zutosmradovi:
Mislim da je san svih gradjana da zutima i crvenima vide ledja ali izgleda nista od toga :(


Da je san svih građana da se ovima vide leđa, rezultati bi bili drugačiji. Ovako, Rumljani ostaju verni tradiciji, kao i većina stanovnika Srbije, da ih i dalje jaši onaj koji ih je i do sada jahao, a to su Borović, Kardaš, Vuković i ostali ološ. Ne klonimo duhom, idemo dalje! :D

Zalosno je sto je tako ali tako jeste. Ako gledamo na nivou grada Rume, svi koji su u nekim partijskim kuloarima rade samo za licne interese. Onaj ce zaposliti sestru, brata...ovaj tetku, tecu...ako ne das neki evric nista od posla ili ako nisi clan stranke! Zalosno je to ali su se ljudi toliko navikli na takav sistem da mi je ljigavo sve. Stvarno je ova Srbija smesna zemlja. Muvanje i lov u mutnom na sve strane.Ovi iz DS-a jedni druge zovu da vide koga gde da zaposle, muka mi je od svih! Nikad nisam bio clan stranke, niti cu jer kad vidim kakva ekipa je tu sam bi se sebi zgadio i obesio o kvaku!
+8 +−

bob

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#20 Rumljanin » 07-05-2012 11:47

Citiranje RUpa:
racunaju da uzmu sitne pare da prezive kao pacovi koji dan nego da glasaju protiv, zbace ugnjetavace i zive kao ljudi ceo zivot!

Koji ceo život?! Pa to smo mislili kad smo rušili crvene! Gde je sad taj život?!
+6 +−

Rumljanin

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#19 RUpa » 07-05-2012 11:44

Izbori nisu izgubljeni nego kupljeni! Vise je nezadovoljnog naroda koji je protiv zutaca ali eto ne vide dalje od nosa i racunaju da uzmu sitne pare da prezive kao pacovi koji dan nego da glasaju protiv, zbace ugnjetavace i zive kao ljudi ceo zivot!
+6 +−

RUpa

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Lažete zlotvori

#18 Frakcijaš » 07-05-2012 11:33

Citiranje komuništa:
zvanično ds 14,sns 11,srs 7,sps 6,dss 5 preokret puko 4,91

Pa kao to ????? Taman otišli svi izdajnici i prodane duše, došao Negovanović koji sam nosi min. 10 % kad ono ispod cenzusa. Ovo mora da je dezinformacija, pa na anketi su imali 25 % do preneki dan a sad ovo. Ovo je gnusna laž i nemojte nasedati na ovo !!!
+4 +−

Frakcijaš

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

PUKO ?

#17 Knedla » 07-05-2012 11:20

Citiranje komuništa:
zvanično ds 14,sns 11,srs 7,sps 6,dss 5 preokret puko 4,91


Preokret puko ? Pa ne mogu da verujem a tako jedna afirmisana ekipa u tom LDP-u, iz ptičje perspektive mislim.
Pa eto, ko se s njima druži put mu je duži.
Zdravo.
−1 +−

Knedla

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

tomčić nikolsandar

#16 komuništa » 07-05-2012 11:14

zvanično ds 14,sns 11,srs 7,sps 6,dss 5 preokret puko 4,91
+2 +−

komuništa

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

tomčić nikolsandar

#15 komuništa » 07-05-2012 11:10

samo vi plačite sa svojim vodjama imate i zašto a tek ćete imati...
+3 +−

komuništa

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

malo morgen

#14 ntomic » 07-05-2012 10:55

Citiranje zutosmradovi:
Mislim da je san svih gradjana da zutima i crvenima vide ledja ali izgleda nista od toga :(


Da je san svih građana da se ovima vide leđa, rezultati bi bili drugačiji. Ovako, Rumljani ostaju verni tradiciji, kao i većina stanovnika Srbije, da ih i dalje jaši onaj koji ih je i do sada jahao, a to su Borović, Kardaš, Vuković i ostali ološ. Ne klonimo duhom, idemo dalje! :D
+9 +−

ntomic

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Izbori 2012

#13 Stiw » 07-05-2012 10:55

Vi ste ludi..pa sto ste glasali za zute?
Cela ruma ima zuticu...
E majke mi ima ludaka tu..
S**ali Vas prethodnih godina i opet ste glasali za iste.. ccc.. izgleda da u RUmi ne pali ono: "Na greskama se uci.."
+12 +−

Stiw

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#12 zutosmradovi » 07-05-2012 10:51

Citiranje Boki:
Teško da će se ovde formirati vlast. DS+SPS+Preokret imaju glas manje od većine. A SNS+SPS+SRS+DSS imaju većinu ali dali će SNS i SRS hteti da sarađuju? Pre će SRS uleteti kod žutih? Sve je otvoreno.....

Ja mislim da je ovde sps opet kao i uvek najbolja udavaca! Oni su profi ku*ve i pridruzice se onome ko da najvise! A cuo sam da vadikali imaju direktivu da se udruzuju sa svima sem sa naprednjacima, tako da moze biti svasta! Mislim da je san svih gradjana da zutima i crvenima vide ledja ali izgleda nista od toga :(
+11 +−

zutosmradovi

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Zipa

#11 Knedla » 07-05-2012 10:50

Nisu vadikali ludi da puste njihove izdajnike iz SNS da li ste vi normalni ? Podržaće DS i uzeće neka JP i Upravne odbore i to je to.
Pozdrav.
+7 +−

Knedla

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#10 Rumljanin » 07-05-2012 10:47

[quote name="Boki"SNS+SPS+SRS+DSS
Više bih voleo da Sloba ustane iz groba i da nas vrati u neki rat nego da ova kombinacija vlada na bilo kom nivou.
+4 +−

Rumljanin

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

Teška matematika

#9 Boki » 07-05-2012 10:23

Teško da će se ovde formirati vlast. DS+SPS+Preokret imaju glas manje od većine. A SNS+SPS+SRS+DSS imaju većinu ali dali će SNS i SRS hteti da sarađuju? Pre će SRS uleteti kod žutih? Sve je otvoreno.....
−2 +−

Boki

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

ma daj

#8 AUU » 07-05-2012 10:06

samo ne zuti!!! zakopace nas u onaj bazen sto (ne)prave!
+5 +−

AUU

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#7 Zutaci » 07-05-2012 10:04

Kesirali su rome da glasaju za njih, na vasaristu je od jednom prijavljeno dosta vise stanovnika koji su dobili nove licne karte i papire sa brojevima koje treba da zaokruze, video sam na svom birackom mestu i cuo sam slicnu pricu od drugih ljudi. A zrikavi i zagoreli se razjurili i ceo dan taxiraju ljude, znaci i tu se neko prodao za 20ak evrica, jadna smo opstina kad nam vlast kroje saka doseljenih roma i prodanih DS njuski! Izbore treba ponistiti jer su namesteni, a odredjenim ljudima koji su skoro prijavljeni na Rumsku teritoriju zabraniti glasanje jer je to cista mucka!
+8 +−

Zutaci

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

kad bude plime biće i rime

#6 vasiona » 07-05-2012 09:40

Citiranje BlackRU:
Ko glasa za zute ?


uvale mu krute! :lol:
+4 +−

vasiona

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

RE: Nezvanični rezultati izbora u Rumi

#5 BlackRU » 07-05-2012 09:33

Ko glasa za zute ?
−1 +−

BlackRU

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

koalicija

#4 boki 1958 » 07-05-2012 09:32

hocemo li ponovo u Rumi na izbore?
+1 +−

boki 1958

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

koalicija

#3 boki 1958 » 07-05-2012 09:30

:zzz mozda nisam dobro razumeo?
−3 +−

boki 1958

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

koalicija

#2 boki 1958 » 07-05-2012 09:25

Misljenja sam da ako bi ovako izgledala lista odbornoka da opstina nece dobiti rukovodstvo,nar avno ako nema kupovine mandata,a "demokrate" su poznate po velikom "postenju"
+1 +−

boki 1958

  • Prijavi administratoru
  •  
  •  
  • Citiraj i odgovori
  • Citiraj

...

#1 Rumljanin » 07-05-2012 09:21

Ništa, valja nam ići kupiti još koje pakovanje vazelina...
+8 +−

Rumljanin

NAPOMENA:
Komentari koji sadrže uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Informativnog internet portala Rume ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije Informativnog internet portala Rume.

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

IZDVAJAMO

• Pažnja, otpada fasada!
-------------------------------------------------------------------------
• Ruma noću
-------------------------------------------------------------------------
• Kud plovi ovaj Brodić?
-------------------------------------------------------------------------
• Kuća Mileve Marić-Ajnštajn u Rumi - sramota svih nas
-------------------------------------------------------------------------
• Zašto se Rumljanke ne porađaju u rumskom porodilištu?
-------------------------------------------------------------------------
• Teške optužbe roditelja i kolektiva na rad direktorke "Loline" škole u Rumi

Postanite fan na Facebooku

Auto-perionica Pirelli
Akcijske ponude supermarketa u Rumi

Preporuke prijatelja

Anketa

Hoćete na letovanje ove godine?

U BIOSKOPU
U bioskopu: Kruds
KRUDS
20h i 22:00h

Više o filmu

Pomozimo Bojani

Srbija za transplantaciju
Pomozimo Vladi Đorđeviću
Inicijativa za REKOM
Duseci

NOOR